Dzisiaj jest 27 lis 2024, 2:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2013, 23:09 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 15:25
Posty: 122
Lokalizacja: Tłuchowo
Pojazd: Senda Swap NSR
Witam , a wiec tak . Mam problem z NSR na 5 wgl nie chce wejść na obroty tylko je utrzymuje nie przyśpiesz a jak wrzucę już 6 to spada z obrotów , na 1 2 3 4 bardzo dobrze przyśpiesza. Jaki może być tego powód ? Może być że za malo paliwa dostaje ? jak wkręcałem śrubke w gaźniku od powietrza na maxa to dalej jeździła łapie lewe powietrze i dlatego ?




_________________

SPRZEDAM
DERBI SENDA X-RACE 2008 SM
O WIĘCEJ NA GG : 38757814 LUB NA PW
Wbij do mojej SendY :http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=313985


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 gru 2013, 23:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Kompresja na pewno jest wporządku?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 23:41 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 15:25
Posty: 122
Lokalizacja: Tłuchowo
Pojazd: Senda Swap NSR
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tu macie zdj cylka




_________________

SPRZEDAM
DERBI SENDA X-RACE 2008 SM
O WIĘCEJ NA GG : 38757814 LUB NA PW
Wbij do mojej SendY :http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=313985




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 8:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:34
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Widać przebarwienia poniżej pierścieni, więc już zaczynają puszczać. Tak więc tłok + pierścienie. Zdj cylka niewyraźne, ale jeśli nie ma rys to może zostać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 15:26 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 18:43
Posty: 417
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Rieju RR
gawri456, Też tak mówie pierścienie przepuszczają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 1:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2013, 15:22
Posty: 225
Pojazd: ApriliaRS
No to jak koledzy up mówią... lepiej zmień teraz tłok i pierścienie,bo cylek dobry ma stan.Jak nie to w końcu remont bd nieunikniony i cylek bd do wymiany,a to dodatkowe koszta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy