Dzisiaj jest 04 mar 2025, 21:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2009, 21:08 
*

Rejestracja: 25 paź 2009, 14:46
Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam

Nazywam się Łukasz, jestem z Warszawy. Posiadam peugeota sv 50-tkę.

Problem mój polega na tym, że mój skuter, który niedawno udało mi się złożyć ma humory przy uruchamianiu po dłuższym postoju. Nie chciałbym sugerować gdzie leży problem, może ktos miał podobnie i może mi pomóc. Na pewno jak zaleje gażnik paliwem tak, że aż wylatuje z gaznika ze zwrotu to później udaje mi się zapalić. Może to kwestia regulacji, choć wątpię bo podczas jazdy zachowuje się całkiem normalnie. Tylko ostatnio miałem większy problem z jazdą: skuter się mulił po dłuższej jeżdzie w trasie ze stałą prędkością, podregulowałem wtedy troche gażnik i było lepiej. Ostatnio nie jeździłem więc nie wiem czy się poprawiło. Teraz chciałbym odpalić skuterek, ale chciałbym naprawić usterkę związaną z uruchamianiem.


Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Nie szukaj odpowiedzi nigdzie więcej bo to w 110% jest ssanie. Identycznie jak opisujesz miałem u siebie ale w Tkr. Sprawdź czy ci ssanie działa jak tak to wyreguluj i problem znika od razu.

edit: Tu masz mój wątek który założyłem dość dawno temu: http://www.mieloch.pl/forum/viewtopic.php?p=207942 Problem jest identyczny więc myślę że rozwiązanie też będzie :mrgreen:




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 21:26 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 22:01 
*

Rejestracja: 25 paź 2009, 14:46
Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No zastanawiałem się nad tym, ale chyba to nie jest to bo nawet jak otwieram bardziej przepustnice i kręce go jak jest zimny to nie cgce zagadać ani na moment. Ssanie raczej mam w porządku. Szczerze mówiąc do czynienia ze skuterami mam od nie dawna. Coś tam czaje ale mam mało praktyki jezeli chodzi o eksploatacje. Czy możliwe jest, że sama zła regulacja gaźnika spowoduje, że nie bedzie chciał zapalić? Nie mówię o jakieś tragedii. Jak dla mnie dwa obroty śrubą regulacji w tę czy inną stronę nie mają znaczenia dla samego uruchomienia. Poza tym w różnych ustawieniach go uruchamiałem ale tylko wtedy jak gażnik był zalany na ful to chciał się odezwać, albo jak krótko nie był odpalany. Po trzech godzinach to już raczej nie chciał współpracować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 22:10 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Spróbuj 3-5 kopów ,,na sucho" potem dopiero zapłon i decydujacy kop.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy