Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 kwie 2012, 11:45 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 12:51
Posty: 7
Pojazd:
Witam otóż zachciało mi się przerobić mojego matrixa na chłodzenie cieczą.Do tej przeróbki kupiłem okazyjnie nowy cylinder stage6 sport pro. Założyłem go zachowałem dystans między komorą spalania a denkiem tłoka 0.7 mm (czyli jedna metalowa uszczelka).
Jednak nie chce odpalić sprężanie to 2 bary. Teraz pytanie czy to zależy od mojego silnika który jest podróbką minarelli czy też mam pokombinować z tymi podkładkami. Za pomoc z góry dziękuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
Chopie wiesz co to jest 2 bary ?? tyle co nic :( moze masz cs zle skręcone :( grubsza uszczelka pod głowice ciensza pod cyl. nie iwem co moze byc przyczyną ... zdrowy silnik mocny powinien miec między 8 a 10 bar kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 14:34 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 12:51
Posty: 7
Pojazd:
Wiem że 2 bary to nic :) Cylinder jest na pewno dobrze skręcony tylko mój silnik jest podróbką minarelli i nie wiem czym się różni od oryginału bo przykładowo ten cylinder
Kod:
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit-stage6-racing-70cc,pZ032066.bhtml

Pasuję to podrobionego silnika minarelli w zippie i do oryginalnego w jogu a do keewaya już nie koniecznie. Czyli coś jest na rzeczy chyba że jeszcze minarelli AC różni się od LC (nie wliczając chłodzenia)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 19:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
No to jak masz wszystko dobrze skręcone a nie masz komprechy to znaczy ze nie pasuje bo innej opcji chyba nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 20:40 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 12:51
Posty: 7
Pojazd:
Chopie to ja i wiem bez Ciebie że coś nie pasuje :) tylko co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
nie piszesz nic o tłoku i pierścieniach poprzednie były dopasowane do cylindra który pracował wcześniej
czyli każda ryska poprzedniego cylindra odbiła się na pierścieniach
jeśli wkładałeś nowe pierścienie to muszą być ustawione tak aby zamki nie spotykały się w tych samych punktach
ostatnią rzeczą jest dokręcanie głowicy robi się to podobnie jak w samochodach czyli dokręcasz 4 razy po przekątnej za każdym razem zaczynając od innego punktu
jeśli ciśnienie ucieka przez uszczelki to wystarczy spryskać silnik wodą z płynem do mycia naczyń i kilkakrotnie zakręcić silnikiem pojawi się piana jeśli nie będzie przecieków
zacznij sprawdzanie od samego początku zdejmij cylinder i zobacz czy pierścienie są prawidłowo pozakładane i czy któryś nie pękł




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 8:46 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 12:51
Posty: 7
Pojazd:
Pierścienie, Cylinder, uszczelki są nowe. Dlaczego według Ciebie są tam 2 pierścienie wydaje mi się że jest tam jeden :). Śruby były przykręcane po przekątnej jednak nie dokręcałem ich bo to się chyba robi dopiero po zagrzaniu cylindra. Powiem jeszcze że jak go chwilę kręciłem rozrusznikiem to świeca była sucha jakby nie dostawał paliwa to wstrzyknąłem mu trochę bezpośrednio ale też bez rezultatu i ta słaba wręcz znikoma kompresja ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 9:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:27
Posty: 250
Lokalizacja: Egiertowo
Pojazd:
Hools pisze:
Śruby były przykręcane po przekątnej jednak nie dokręcałem ich


dokręc ja w swoim mam LC ale nie odpalałem bo nie mam pompy i chłodnicy

ale podokrecaj wszystko i sprawdz tak jak osoba wczesniej mówiła czy nie ma nieszczelnosci




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=346387

http://www.facebook.com/pages/Scooter-s ... 3235127416




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 10:24 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 12:51
Posty: 7
Pojazd:
tzn. może źle to sformułowałem były dokręcane ale na "oko" nie kluczem z dynamometrem i z dokładną siła jaką podaje producent co wiadomo zwiększa żywotność cylindra. A nieszczelności nie ma wszystko jest szczelne...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy