Dzisiaj jest 18 maja 2024, 3:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2013, 21:20 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Posiadam kymco filly 4t 80 cc, mam następujący problem na zimnym silniki pali od strzała, jak już pojeżdże dłużej i go zagrzeję nie może odpalić, mieszanka dobra, iskra jest. W czym tkwi problem? Proszę o pomoc pilne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2013, 21:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Jaki masz przebieg?

Ja bym zmienił świece i szukał problemu właśnie w mieszance bo to od niej zależy to spalanie w głównej części.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 6:11 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Przebiegu na tym cylindrze ma ok 5 tys.

Świece mam niby nową, a mieszankę jaką bym nie ustawił ubogą albo bogatą to i tak po zagrzaniu nie zapali, może być to wina ssania, bo gdy go wykręce z gaźnika to zapali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 10:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
Miałem ten sam problem wina leżała we świecy. Wymiana na nową naprawiła problem.
Wyreguluj gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 12:49 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Zmieniłem cewkę oraz ssanie, fakt teraz pali od strzała na ciepłym(nawet gorącym) silniku, ale pojawił się problem gdy otwieram manetkę to tak jak by się zalewał albo dusił, albo się po tym momencie wkręci na obroty albo zgaśnie, regulacja nie pomaga na każdym składzie mieszanki robi to samo.. może to iść świecą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 16:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Karol04, Regulacja gaźnika. Widać lipnie regulujesz skoro nie zmienia zachowania.
Daj fotkę świecy. Ustaw obroty tak aby nie gasł + pół obrotu i paw się powietrzem ,bo masz go za dużo albo za mało.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 17:11 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Ja już zgłupiałem, regulacją gaźnika to nie idze, ale tak z ciekawości założyłem stare ssanie i tego zachłychnięcia takiego nie ma, ale znowu na ciepłym go nie odpale, a na tym nowym ssanie jest to takie jak by nie wiedział co zrobić, ale za to na gorącym go odpalę. Jakieś sugestie bo ja już jestem głupi :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 18:27 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Odświeżam, czy wpadł może ktoś na jakiś pomysł jak rozwiązać mój problem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 20:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Karol04, Jak będzie ciepły to zatkaj filtr ręką i zobacz czy będzie chciał odpalić :< I napisz co się dzieje




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 14:25 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Jak zatkam filtr to gaśnie i jak trzymam zatkany to nie odpali ale jak puszczę to po 3 kopnięciach pali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 18:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Karol04, Chodziło o to że jak nie odpala to zatkasz filtr ,kopiesz 2-3 razy puszczasz i odpali. Skoro tak się dzieje to reguluj wolne i powietrze ,powinno być ok.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 18:30 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Regulacja nie pomaga, w ogóle to mało reaguje na ustawienie mieszanki, na tym nowym ssaniu, już nie wiem o co mu to chodzi. Ktoś ma jakieś inne pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:17 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Czy może to być przez to że ssania za luźno wchodzi do gaźnika i bierze lewe powietrze? Bo jak go nie dokręcam i poruszam na boki w różne strony to szaleje na obrotach, raz rosną raz spadają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 22:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Karol04, Sprawdź to dokładnie ,a jeśli nie to chyba bd już jakieś luzy na głowicy




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 16:41 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:29
Posty: 43
Pojazd:
Nie ma żadnych luzów na głowicy, bo na starym ssaniu wszystko ładnie chodzi, tylko jak się rozgrzeje nie odpala, a na nowym takie jaja dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 23:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
rozbierz wiec cały gaźnik wyczyść wszystko zamontuj jak trzeba i powinno zniknąć ,jeśli nie to ssanie możne do innego gaźnika i jakieś fixy robi skoro było an tamtym spoko




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy