Dzisiaj jest 06 wrz 2025, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2012, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Panowie, mam problem z (chyba) wachaczem z Aprilce. Gdy wszystko jest skręcone na 'luźno' , koło normalnie się obraca, wszystko jest fajnie. Ale gdy skręcę to na 'roboczo' , koło bardzo trudno się kręci - wydaje mi się, że coś jest tam krzywe - tylko co :) Jeździ prosto, nie myszukuje po drodze. Wkładałem jakieś tulejki dystansowe, ale na zdrowy rozsądek - co to da, jeżeli tak czy tak metal będzie ściskany. Czy macie pomysł co z tym zrobić ? Rąbnąć parę razy młotem by rozszerzyć ten wachacz, skręcić to, czy coś innego. Nie uśmiecha mi się kupowanie nowego zawieszenia, bo skuter kupiłem za psie pieniądze i nie chcę w niego ładować nawet tych 250 zł :cool: Jakieś pomysły co z tym zrobić ?




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Spróbuj go odprężyć gumowym młotkiem .




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 22:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Po skręceniu ? W sumie dobry pomysł, ale niech ktoś mi powie (plan awaryjny :P) czy gdybym nagrzał jedną stronę i delikatnie wygiął by było trochę luzu więcej, czy to miałoby prawo jakoś normalnie działać.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 0:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Tak, po skręceniu. Lekko puknij na przemian z jednej i z drugiej strony. Rób tak aż będzie lekko chodzić.

Ps: Nic nie nagrzewaj bo tylko to odkształcisz i być może wtedy będzie nawet za dużo luzu, w trakcie jazdy może to spowodować wypadek.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy