Dzisiaj jest 31 sty 2025, 11:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 wrz 2011, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 10:18
Posty: 14
Lokalizacja: Miedzyrzec Podlaski
Pojazd:
Witam serdecznie.

Zakładam temat żeby poradzić się użytkowników, przez "szukaj" nie znalazłem niestety podpowiedzi.

Sprawa jest taka, do mojej sr założono wczoraj cylek 70cc, wszystko pięknie chodzi i w ogóle, problem jest tego typu że nowy cylek nie ma możliwości wpięcie w głowice czujnika temperatury który jest seryjnie przewidziany w SR,
a więc jak taki problem rozwiązać, jaki założyć czujnik i gdzie żeby badać temperaturę silnika, może to być rozwiązanie pod seryjny wskaźnik temperatury lub dodatkowy termometr. Sęk w tym, żeby wiarygodnie w miarę kontrolować temperaturę pracy silnika.

ZAZNACZAM PONOWNIE: głowica nie ma możliwości wpięcia kabla od czujnika z instalacji SR, nie ma w ogóle czujnika temperatury.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.




_________________

SR 70 Mid Race
Kawasaki Ninja Style

Zamienie gaźnik Arreche 21 na inny!!!


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 17:54 przez dany_47, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 18:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
w glowicy moze masz taka zaslepke na imbus?

albo wez kup czujnik na wąz.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 21:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 10:18
Posty: 14
Lokalizacja: Miedzyrzec Podlaski
Pojazd:
kolego pyle, nie mam żadnej zaślepki, absolutnie brak możliwości zamontowania czujnika w cylindrze/głowicy. A czujnik na wąż to jak się może nazywać? Bo przeglądam allegro i są samochodowe ale do silników a nie na wąż, nie wiem jak tego szukać ;/




_________________

SR 70 Mid Race
Kawasaki Ninja Style

Zamienie gaźnik Arreche 21 na inny!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
dany_47, a swoją drogą co to za cylek skoro nawet nie ma miejsca na czujnik temperatury?




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Pokaż zdjęcie tej głowicy.

Ostatecznie załóż czujnik na wąż za cylem;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 22:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
dany_47, szanowy kolego, to sie nazywa adapter na wąż hebo itp.

ja tez nie wierze ze nie ma w glowicy wejscia na czyjnik.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 6:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 10:18
Posty: 14
Lokalizacja: Miedzyrzec Podlaski
Pojazd:
koledzy wierzcie mi na słowo, głowica jest "czysta", zatarłem airsala t6 racinga w mojej SR, ze względu na mały fundusz i niechęć do pchania kolejnych "tysięcy złotych" w skuter założyli mi power force 70cc no i tam w głowicy nie jest przewidziany czujnik ;/

A głowica wygląda tak jak w poniższym zestawie:
Obrazek

Nie żebym był leniwy ale możecie podrzucić jakiś link do tych adapterów na wąż czy coś?
W dalszym ciągu nie mogę tego znaleźć :(
A sprawa jest dosyć ważna bo docieram i nie chce cylka zagotować.




_________________

SR 70 Mid Race
Kawasaki Ninja Style

Zamienie gaźnik Arreche 21 na inny!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 7:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
dany_47, http://www.sklep.s-x-t.pl/czujniktempar ... 4040_14527




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 7:23 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Jedynym wyjściem to jest to ,że musisz wywiercić dziurę tam gdzie jest po prawej stronie takie to kółko wystające (w orginalnej głowic tam jest dziurka) na taki sam rozmiar jak masz czujnik i nagwintować to innego wyjścia nie ma . Najlepiej oddać do zakładu tam ci zrb. za 10 zł i bd miał czujnik .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 15:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
mate96usz, w mozgu se wywierc.

lepiej kupic juz glowice od minarelli, za te 30zł i wsio.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 17:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Czy ta głowica wygląda Tobie na minarelli? Ostatni raz coś takiego toleruję.
Głowicą można zmieniać charakterystykę silnika i jeśli została dodana do jakiegokolwiek tuningowego setu to taka ma być.
Tak jak Ci kolega wyżej podpowiada zanieś to komuś, kto Ci to dobrze wykona. Najlepiej daj na wzór starą głowicę albo chociaż czujnik.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2011, 20:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Booyaka, myslalem ze ma apke na minarelli.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 10:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 10:18
Posty: 14
Lokalizacja: Miedzyrzec Podlaski
Pojazd:
nie mam zamiaru ściągać głowicy, dość zabawy przy niej, kupie sobie ten adapter na wąż od chłodnicy, wstawię go miedzy wylotem cieczy z cylindra a wejściem do pompy i to będzie wszystko, logicznie myśląc w tym miejscu pomiar temperatury będzie najbardziej realny i wiarygodny, z tego co mi wiadomo czujniki wszystkie w SR są 100 Ohm'owe więc mam nadzieję nie będzie żadnego problemu po podłączeniu takiego czujnika z adaptera.

Swoją drogą drogie rozwiązanie, 65 zł takie cudo ;/
Ale lać na to, jak mówiłem nie ściągam więcej głowicy, koniec bebrania się i zabawy z tym.




_________________

SR 70 Mid Race
Kawasaki Ninja Style

Zamienie gaźnik Arreche 21 na inny!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 15:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jak nie otworzy się termostat to przegrzejesz nawet o tym nie wiedząc.
Napisz co jest trudnego w ściąganiu głowicy bo może źle do tego podchodzisz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2011, 16:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
odkrecic 4 srubki ola boga naprawde trudno ...




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2011, 10:18
Posty: 14
Lokalizacja: Miedzyrzec Podlaski
Pojazd:
co ma czujnik temperatury do otwierania sie termostatu?
Termostat normalnie jest założony i sie otwiera i pracuje jak trzeba, po temperaturze chłodnicy wiem jaka jest sytuacja z silnikiem. A zdjęcie głowicy to:
1. Wyjęcie silnika z ramy
2. Spuszczenie chłodziwa
3. Po zabiegu zalanie chłodziwem
4. Wkładanie silnika w ramę...

Nie chce mi sie tego już robić...




_________________

SR 70 Mid Race
Kawasaki Ninja Style

Zamienie gaźnik Arreche 21 na inny!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 10:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Nie wiem jak jest u Ciebie. Ale w zdecydowanej wiekszości skuterów, można spokojnie wyciągnąć głowice bez wyciągania silnika z ramy;)
Chociaż w sumie masz racje. Po co ściągać samą głowice. Lepiej poczekać aż będzie cyl do wymiany:)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy