Dzisiaj jest 21 lip 2025, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2009, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2008, 13:52
Posty: 56
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Witam. Mam taki rpoblem, otoz posiadam zamontowane w skuterze:
-Cylinder 70cc Stage6 Sport Pro
-Wał korbowy Stage6 HPC
-Wariator Hebo Next Generation
-Łożyska wału i simmeringi Stage6
-Pasek Polini Kevlar
-Wkład filtra powietrza
I poczatkowo byl tlumik LeoVince SP3 i osiagi byly 50-60km/h, moc zerowa, potem tlumik Stage6 Pro Replica to samo, oddalem do serwisu gdzie testowali go na tlumiku benelli(sryjny tlumik wyciagniety z chinola) oraz Tecnigas Next-r i podobno na oby dwoch tlumikach rakieta, no ale z racji, ze mialem okazje tanio kupic lasera x-pro to kupilem, zamontowalem no i lekko wyzsze osiagi, 60-70km/h, moc taka sama :neutral: Teraz sprzedaje 3 tlumiki :twisted: i bede kupowal ten tecnigas next-r, tylko ciekawi mnie dlaczego?! Dlaczego tak sie dzialo?! LeoVince SP3 i Stage Replica to rozumie, bo one sa przeznaczone do 50ccm, ale laser x-pro? O co come on? :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2009, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 16:02
Posty: 75
Lokalizacja: Osiek nad Notecią
Pojazd:
A regulowałeś skuter? Kup dysze,rolki,sprężyne centralną,sprężynki sprzęgła pobaw się jeszcze troche gaznikiem napędem i wtedy dopiero coś mów ze stage6 będziesz miał problemy bo słyszałem że bardzo ciężko się go reguluje ;/




_________________

"Shut The Fuck Up and Train"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2009, 19:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Miisiek pisze:
A regulowałeś skuter? Kup dysze,rolki,sprężyne centralną,sprężynki sprzęgła pobaw się jeszcze troche gaznikiem napędem
Podstawowa zasada.Najpierw wyciąga się z silnika maximum mocy przez regulacje gaźnika i dobór odpowiedniego tłumika.Potem można przez regulację przekładni wyciągać maksymalną do osiągniecia szybkość nie powodując znacznego spadku osiągów.Grzebanie w przekładni przed ,,wyżyłowaniem" silnika kończy się totalną klapą :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2009, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2008, 13:52
Posty: 56
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Oczywiscie, ze regulowalem :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2009, 21:59 
*

Rejestracja: 02 sty 2009, 23:22
Posty: 34
Pojazd:
ja też tak mialem i mam podobny setup.Ale wpadłem na pomysł żeby porzyczyć od kumpla gaznik 17.5.Po wsadzeniu i odpaleniu skutera ze skutera zrobila się rakieta przynajmniej tak było u mnie w Neosie.Sprubój załatwić sobie jakiś gaznik powiecmy 17.5 i wtedy sprawdz mi neos na wydechu Tecnigas Next-R na Cylku S6 Sp70 na wario Hebo NG i sprzęgle Hebo R leciał też ze 60 70 KMH i bardzo słabo się zbierał a po włorzeniu gaznika V max wskoczył na 90KMH i super się zbiera bez problemu na gumę
PZDr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2008, 13:52
Posty: 56
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
hmmm... Mechanik mowil ze wsadzal 17.5 i podobno nie bylo zadnej roznicy, ale jakos wierzyc mi sie nie chce, ale znow po co by mial mnie oklamywac :???: Jak myslicie jest to mozliwe? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 11:27 
*

Rejestracja: 02 sty 2009, 23:22
Posty: 34
Pojazd:
Mi się zdaje ze jest morzliwe bo jak zmieniasz Cylinder klasy sport na poj.70 to jest mus zmienić gaznik na 17.5 bo jak się nie zmieni to za mało wachy dochodzi.Ja bez gaznika 17.5 że tak powiem to myślalem że mialem dziadostwo a nie skuter a po włorzeniu i przejechaniu się zmieniłem zdanie.Mówię ci nie idz do żadnego mechanika tylko załatw sobie gaznik 17.5mm wpakuj go do swojej maszyny i jestem pewny ze moc się zwiększy.
PzDr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 12:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Może nie do końca większy gaźnik, ale czy masz włożoną większą dyszę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2008, 13:52
Posty: 56
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
Oj tego Ci nie powiem :razz: Cos od 70-95, bo takie mialem w schowku, a w rachunku nie bylo nowej dyszy, wiec... Jak narazie kupie tecnigasa i sie zobaczy...

PS. Ma ktos z okolic tecnigasa lub gaznik 17.5 albo 19 (ewentualnie 21 tez podejdzie)? Najwyzej bysmy na chwile przemontowali, abym sobie przetestowal :wink: i w zamian oczywiscie zaplace $$$ albo moge dac jakas czesc, bo pelno mi sie tego wala (rolki, sprezynki, sprezyny centralne, mam olej do przekladni, nasaczac do wkladki filtru itd.) :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 16:52 
*

Rejestracja: 02 sty 2009, 23:22
Posty: 34
Pojazd:
Podejdzie też 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2008, 13:52
Posty: 56
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
tzn. czy podejdzie to wiem ze podejdzie, tylko ten pytajnik byl do tego czy ktos ma gaznik albo wydech :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy