Dzisiaj jest 12 sie 2025, 6:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2010, 15:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Wcześniej była awaria że skuter dymił i poszła temp prawie na max,ze zbiorniczka ubyło płynu, był mały nalot żółty na świecy-chyba uszczelka pod głowicą poszła. To wymieniłem uszczelkę, skręciłem wszystko do kupy, chcę odpowietrzać ale temp dalej pod maximum dochodzi. Dolewałem ze 3 razy płynu do zbiorniczka,pyrkał sobie na wolnych obrotach przy otwartym zbiorniczku i przejechałem się po podwórku, widać w zbiorniczku że jeden wąż od czasu do czasu wlewa płyn a drugi pobiera. Jednakże chłodnica jest po prostu zimna jak również ten płyn w zbiorniczku a jedynie przewody koło pompy wody są ciepłe, niemalże gorące. Co tu robić? Dodam że płyn leje do chłodnic,nie wodę.


Ostatnio zmieniony 11 lip 2010, 15:15 przez czarekcw, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2008, 20:39
Posty: 86
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
Może zajechałeś pompkę wody...




_________________

wbijajcie i rejestrujcie sie;] ja juz wygralem---> http://www.100zl.net/?t=47934053


WYSYŁAM ZAPROSZENIA NA STRONE LOCKERZ.COM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PROSZE O KONTAKT GG:9438039:)) TO NAPRAWDE FAJNA STRONA I NIE ZADEN FAKE:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 15:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Termostat kaput. Wyciągnij, nalej do garnka wrzątku i wrzuć termostat. Jak się otworzy to jest ok i trzeba szukać gdzie indziej przyczyny a jak się nie otworzy to spróbuj złożyć bez termostatu i powinno być już dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
mi przy odpowietrzaniu nie pomogła metoda z korkiem. Musiałem nalać płyn potem z odkręconym korkiem odkręcić śrubkę w głowicy i jak pójdzie powietrze i poleci trochę płynu zakręcić ją i potem dolać płyn :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Jeszcze myślę że może odkręcić czujnik temperatury w głowicy i po prostu patrzeć co się dzieje? Jutro też wylukam pompę, odkręcę i zobaczę czy nic się nie stało. A gdybym jeździł bez termostatu to jak wygląda sprawa z temperaturą? Łatwiej go przegrzać? Wymieniałem w tamtym roku pompę wody i odpinałem gaźnik i udawało mi się go odpowietrzyć poprzez odkręcenie korka, heh dziwne że teraz tak nie idzie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
jak odkręcisz termostat to się nie przegrzeje, on jest po to, aby rozgrzać szybciej silnik. Jak go wyjmiesz to po prostu będzie Ci się wolno nagrzewał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2010, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2010, 22:44
Posty: 252
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
czarekcw pisze:
Wcześniej była awaria że skuter dymił i poszła temp prawie na max,ze zbiorniczka ubyło płynu, był mały nalot żółty na świecy-chyba uszczelka pod głowicą poszła. To wymieniłem uszczelkę, skręciłem wszystko do kupy, chcę odpowietrzać ale temp dalej pod maximum dochodzi. Dolewałem ze 3 razy płynu do zbiorniczka,pyrkał sobie na wolnych obrotach przy otwartym zbiorniczku i przejechałem się po podwórku, widać w zbiorniczku że jeden wąż od czasu do czasu wlewa płyn a drugi pobiera. Jednakże chłodnica jest po prostu zimna jak również ten płyn w zbiorniczku a jedynie przewody koło pompy wody są ciepłe, niemalże gorące. Co tu robić? Dodam że płyn leje do chłodnic,nie wodę.


Powiesz mi gdzie kupiłeś uszczelke ? Bo mam ten problem z aeroxem tylko wczoraj mi kapało z głowicy a dziś zabrało chyba do slnika bo traci obroty i źle chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
czarekcw, Miałem to samo, sprawdź termostat. Jeśli go masz, a wyjmiesz, nic się nie stanie. Jeśli masz zrobiony obieg zamknięty z tych wyjść które sa w głowicy, to sprawdź jak ten wężyk bo u mnie właśnie to było przyczyną przegrzewania się - spękany wężyk, który zaciągał powietrze.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Uncatchble na mielochu jest komplet uszczelek, kiedyś była i potrzebna pod tłumik i mi reszta została.


Peluś mam te dwa wyjścia normalnie podłączone tzn pod gaźnik tak jak być powinno. No i na 100% wykluczmy złe podłączenie węży- skręcałem tak jak było seryjnie. Ale się wkurzę jak to termostat siadł...




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2010, 22:44
Posty: 252
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
czarekcw pisze:
Uncatchble na mielochu jest komplet uszczelek, kiedyś była i potrzebna pod tłumik i mi reszta została.


Dziękować :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
czarekcw pisze:
Ale się wkurzę jak to termostat siadł...
Jak będziesz bez termostatu jeździł to nic ci się nie stanie, jedynie będzie się dłużej nagrzewał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
termostat tak na prawdę przydaje się jak jest zimno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
FLYP001, silnik się wcale nie nagrzeje do temperatury odpowiedniej dla niego czyli 85-90C bo ciągle będzie obieg na chłodnice.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Yakuza w 2T coś mi się zdaje że jest grubo poniżej 90C, tyle lat jeżdżę skuterem to max w trasie do 1/4 skali wskaźnik dochodził.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2010, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
90C to optymalna temperatura dla silnika, najlepiej wtedy pracuje i mniej pali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 7:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
metrakit pisze:
odkręcić śrubkę w głowicy


Ale to chodzi o czujnik temperatury Tobie tak? Bo ja w głowicy nigdzie nie widziałem żadnej śrubki prócz tego cuda.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 9:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2010, 22:44
Posty: 252
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 890fa0ba9a czy ten komplet uszczelek będzie pasował do Yamahy aerox 2003 ? I czy jest tam uszczelka głowicy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 10:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
U mnie w roxie temperatura optymalna to 70 stopni. To jest środek, pomiędzy 40 i 110 :)




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 11:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Uncatchble ten jest zły bo do AC a ty masz LC. Szukałem na mielochu i jednak teraz nie mają na stanie tego kompletu co kupowałem tu masz:
http://www.allegro.pl/item1095663869_us ... x_jog.html

http://www.allegro.pl/item1122058545_us ... r_f12.html

Peluś mój to jednak lubi jak jest zimniej niż połowa skali :wink: .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
czarekcw, u mnie nie ma czujnika, jest śrubka, ale u Ciebie jest ten czujnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy