Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 20:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2010, 17:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Witam. Otóż m problem z moim tgb akrostec. Siedzą w nim dysza 60 i rolki 9g (stare 10g).

Do tej pory leciał max 50 km/h przy przełożeniach 15/1. Teraz ma przełożenia 10/1 i leci jakieś 65km/h licznikowe :roll: . Z tego co sprawdzałem licznik nie przekłamuje ani o 1 km/h.

Co jest powodem tak małego v-maxu. Na tej samej dyszy, tych samych rolkach i przełożeniach kumpel (bo to od niego kupiłem przełożenia) śmigał spokojnie nawet 80 km/h miał tgb bunny :evil: .

Do tego jeszcze skut wyje po przekroczeniu 40 jak trzymam ga bo jak sie rozpedze do 65 i puszcze to nie wyje :? .

Help me plz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Jakie masz te przełożenia? Tuningowe tak?
Jak tak to mogłeś dać same wtórne polini, bo pierwotnie daje się przy większej mocy.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 18:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie sa tuningowe tylko ze starego tgb bunny

calosc jest zmieniona oprocz osi bo tamta z bunny byla za krotka (mowie o osi kola)

mozliwe ze sa 12,5 albo 10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 20:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ma ktoś jeszcze jakiś pomysł??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 20:53 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Wstaw dyszę ok 75 i rolki troszkę lżejsza, a pasek w jakim masz stanie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 21:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
pasek niedawno wymieniany ale nie mogłem sprawdzić wymiarów na starym (mocno wytarty) to też został kupiony na oko

wiem mój błąd

prosiłbym o dokładne wymiary paska w tgb

a jakieś inne sugestie oprócz tej dyszy i jakie rolki wrzucić (seryjne to 10 g)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 21:18 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
seryjne rolki w TGB o 8.4 g




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 21:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
szczotkiewicz, mylisz sie ja mam np tgb 101s z 2008 roku i też mam 10 gram, i mi się wydaje ze one blokują coś tą przyśpiechę lekko i v-max




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
bo nie wsadza się cieżkich rolek tylko lekkie !




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 21:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
sieku, ja mam seria takie, kupiłem TGB nowe i takie były już, to jakie dać żeby lepiej szedł 8,4 ??




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 13:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
aha i jeszcze jedno pasek który kupiłem ma wymiary 729x17.7x30

teraz 2 pytania

jakie są konsekwencje jazdy na za krótkim i za szerokim pasku (orginał ma 751x16,6mm chyba ze inaczej to mnie poprawcie)

i co oznacza ten ostatni wymiar i czy on sie liczy jakos (zakladam ze to wysokosc)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 14:35 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ten co kupiłeś jest 2 cm za krótki. To jest trochę dużo, rozumiem 5mm ale aż 2cm. Na moje oko osiągi nie będą takie jak powinny być i żywotność paska się skróci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
V maxu nie rozwiniesz takiego jak wcześniej, bo krótszy pasek wyżej nie wejdzie na wariu, no i niżej na talerzach sprzęgła. Moje logiczne myślenie. Nie wiem czy to się sprawdzi w praktyce.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...