Dzisiaj jest 22 lut 2025, 11:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2013, 17:38 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 16:19
Posty: 29
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Witam :D
Od wiosny mam problem ze spalaniem w moim skuterze. Na całym baku czasami nawet nie udawało mi sie zrobić 100 km i do tego był strasznie słaby. W poprzednim sezonie niby był wyregulowany i palił coś koło 5l, może mniej. Do tego od wiosny czasami widziałem plamy z paliwa na kostce. Tydzień temu założyłem Leo Vince ZX-R i stał sie dużo mocniejszy (tzn. v-max miedzy 80-85 ale przyspieszenie nieziemskie :D). Dzisiaj jak jeździłem zgasł mi na pełnym gazie, a jak sie zatrzymałem to zobaczyłem uciekające paliwo z otworu w gaźniku i to prawie tak jak z kranu :( Jak zgasiłem to po chwili przestało uciekać, ale jak odpalałem to od nowa, do tego ciezko go było zapalić. Teraz ten problem znikł i nie wiem czy moge nim dalej jeździć bez obaw czy nie? Czy to duże spalanie (jakieś 7l/100km przed założeniem wydechu i po) jest z tym związane?

Z góry dzięki za pomoc :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sie 2013, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
moze byc to wina zaworka iglicowego, a 7l to bardzo duze spalanie jak na serie, tez mam jetta tylko ze gaźnik 17,5 i pali 4,5l max.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 20:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Moze cos z plywakiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 14:02 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 16:19
Posty: 29
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Prawdopodobnie pływak sie zaciął bo w komorze było troche syfu :D i dlatego paliwo wyciekało tym kanałem odprowadzającym czy jakoś tak. Co do spalania to znajomy mechanik powiedział mi ze niewiele da sie w tej sprawie zrobić. Musiałbym dysze wymieniać, ale mam oryginalne i raczej myśle ze to nie ich wina. Podczas jazdy nie widać żeby dostawał zbyt dużo paliwa (jeździ dosyć dobrze :D). Zobacze teraz jak sprawy będą sie miały na wyczyszczonym gaźniku i zaklejonym króćcu (był pęknięty). A i nie wie ktoś czasami na ile obrotów powinna być wykręcona śrubka od mieszanki? Ja do dzisiaj miałem na 2,5 obrotu. Teraz jest 1 obrót i mam sprawdzić ile mi spali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy