Dzisiaj jest 18 lis 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2013, 22:18 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
Witam mam problem posiadam Yamahe rex przerzuciłem silnik z yamahy bws do yamahy rex:)i mam taki problem juz 2 dzień reguluje gaźnik po kilka godzin wstawiałem różne dysze i kręciłem śrubka od mieszanki za każdym razem ten sam problem:
mianowicie skuter na wolnych obrotach może chodzić nawet długo ale przegazuje go jest ok ładnie się wkręca zrobię 2 rundki i bu zgaśnie odpalę go znów na małych obrotach jest ok przegazuje go kilka razy zadławi go i zgaśnie i tak w kółko mam już dość po prostu zmarnowałem już na to 1,5l benzyny i 2 dni regulowania na rożnych dyszach..na wyciągniętym filtrze te same objawy..gaźnik wyczyszczony...świeca nowa...patrzyłem po świecy ani nie za mocno zadymiona ani na zalana też mi nie wygląda lecz czarna jest....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2013, 22:31
Posty: 97
Lokalizacja: Ruda Sl
Pojazd:
mam to samo w mojej apce i nikt mi nie umie pomóc:( od 2 tyg nic cały czas to samo 500m ujade i zdycha po chwili zapala i jade następne 500 m gaźnik 4x czyszczony nowa membrama i lipa




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 17:58 przez adamo41, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 22:56 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
heh mam dokładnie to samo ja przejadę jakieś 150 metrów do 300 tak zgadnie i lipa sprawdzałem świece ale nie jest ani zalana ani zaczadzona ładnie wygląda;/ kupiłem dzisiaj nowy gaźnik 19 mm i będe jutro sprawdzał jak coś napisze tutaj już 3 dzień z tym walcze..jak dasz rade rozwiązać problem też daj znać.


Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 22:58 przez szef901, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:14 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Napisz jakie dysze masz w tym gaźniku i jak skuter reaguje na ich zmianę. Konkretnie - czy się dławi (przerywa), czy robi buuu wołając o paliwo. Po Twoim opisie ciężko ocenić problem. Jak przejeździsz te paręset metrów, to skuter płynnie jedzie, nawet z pełną manetką?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 23:15 przez Kąkol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:16 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lut 2013, 15:02
Posty: 86
Lokalizacja: DGR Góra
Pojazd:
szef901, kolego wygląda mi to na słabą iskre, zaczyna tobie wariować tak jakby przerywać i nagle trach i gaśnie ? na początek zmniejsz przerwe na swiecy i odpal zobacz czy poprawa , jak tak to kup nową ngk, a nastepnie też sprawdz zawór membranowy jak pod swiatlo widać ze odstają płytki to do wymiany zawór




_________________

:arrow: Wykonuje polerowanie aluminium na efekt chromu tanio!! okazyjne ceny ! wiecej info Priv lub
:arrow: GG 2176990




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:23 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
Powiem tak testowałem na dyszach 56 75 90 100 na kazdej regulowałem silnik i tak samo skuter na początku wkręca się na obroty pojade jakieś 150 metrów zacznie go dusić zgasnie odpale go na niskich obrotach chodzi normalnie dam więcej gazu to go dusi zmieniałem na 3 inne świece z tego 2 nowe NGK BR7ES i dalej to samo na początku tak mogę go przez jakieś 150 metrów nawet ciągnąć na full manetce i idzie jak burza potem obroty spadają i gaśnie..


Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 23:25 przez szef901, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:26 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Załóż jutro ten gaźnik i napisz wtedy czy to coś zmieniło. Jeśli nie, to będziemy myśleć dalej ;-)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2013, 22:31
Posty: 97
Lokalizacja: Ruda Sl
Pojazd:
u mnie dyszza 86 jak idzie to czy na full czy na pół manetki idzie pięknie do czasu aż mu odbije w poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem jak to opanuje dam znać co było ja już pasuje 2 tyg z tym walcze dopiero co go kupiłem a tu taki pech jada próbna była spoko :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:31 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
No ok:) a co jak by nie gazior;D mam juz ochotę tej Yamasze pogrzeb odprawić:D jak by nie to że na remont poszło już z 1,5 tysiaka jak nic a dalej nie chce jeździć a fajna pogoda się już robi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2013, 22:31
Posty: 97
Lokalizacja: Ruda Sl
Pojazd:
heh właśnie u mnie już zlot na 10 planują a tu maszyna szwankuje




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 23:34 przez adamo41, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:35 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lut 2013, 15:02
Posty: 86
Lokalizacja: DGR Góra
Pojazd:
szef901, nie wazne czyy swieca nowa czy stara jak słaba iskra jest to na nowej nie bedzie chodzić , zmniejsz przerwe na swiecy i zobacz, a jeszzcze mi sie przypomniało , jak masy nie bedzie to silnik bedzie przerywac gasnąc na wysokich obrotach, wiec sprawdz przeczysc kostki od masy papierkiem sciernym bo lubią zaśniedzieć




_________________

:arrow: Wykonuje polerowanie aluminium na efekt chromu tanio!! okazyjne ceny ! wiecej info Priv lub
:arrow: GG 2176990




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:36 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
Znam ten bul ;( ja chce sie pościgać na 1/4 mili a tu taka lipa;( a setupem pracowałem długo żeby go wyregulować przeciepać silnik i dobrze zmontować go..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2013, 22:31
Posty: 97
Lokalizacja: Ruda Sl
Pojazd:
a dziś jak przez tel z mechanikiem gadałem on na sucho tak stawiał na kranik podciśnieniowy że coś nie nadąża pompować paliwa do gaznika




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:38 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
Mase poprowadzilem z cewki do silnika przewodem:) bo też już o tym myślałem przykręciłem jeden koniec do cewki a 2 do dekla .
P.s co do kranika zalałem gaźnik paliwem żeby trzymał paliwo i zamknął dopływ paliwa w komorze żeby nie ciekł wyrombałem kranik i to samo:(.


Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 23:39 przez szef901, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:38 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lut 2013, 15:02
Posty: 86
Lokalizacja: DGR Góra
Pojazd:
adamo41, ale jak kopniesz i paliwo leci? to jest dobrze ,albo jak pociagniesz ustami za weżyk od podcisnienia




_________________

:arrow: Wykonuje polerowanie aluminium na efekt chromu tanio!! okazyjne ceny ! wiecej info Priv lub
:arrow: GG 2176990




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2013, 22:31
Posty: 97
Lokalizacja: Ruda Sl
Pojazd:
mase to tylko te główne podłączenia czyściłem rama i silnik o pozostałych nawet nie pomyślałem jutro pokombinuje




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:43 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
Hehe ja pochwytałem mase kablem grubym:) ale w moim przypadku dupa myślałem czy może moduł nie ma zimnych lotów ale to z miejsca by nie kręcił no i był sprawny jak sprawdzałem go na starym silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:43 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lut 2013, 15:02
Posty: 86
Lokalizacja: DGR Góra
Pojazd:
adamo41, no chodziło mi o główne rama i silnik :), powiem ci ze mialem motoforce 17'5 i tez sie głowilem czemu przy full obrotach brakowało mu paliwa i buuuuuuuuu dysza 160 i dalej to samo , okazało sie ze wada fabryczna za szybko zamykał dopływ paliwa zaworek iglicowy , a tez podejrzewałem pompkę :) kupiłem nowy gaźnik i lata dobrze




_________________

:arrow: Wykonuje polerowanie aluminium na efekt chromu tanio!! okazyjne ceny ! wiecej info Priv lub
:arrow: GG 2176990




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2013, 22:31
Posty: 97
Lokalizacja: Ruda Sl
Pojazd:
leci paliwo jak kopie ale po czyszceniu gaźnika próbowałem pociągnąć to ciężżko było i nie leciało ale pare kopniaków i szło




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 23:46 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lut 2013, 15:02
Posty: 86
Lokalizacja: DGR Góra
Pojazd:
adamo41, to weź popuść korek od baku paliwa, i dmuchni ustami w ten weżyk co paliwo leci ale nie mocno tylko tak aby bulgotało w baku i wtedy sprawdz czy wszystko oki leci :)




_________________

:arrow: Wykonuje polerowanie aluminium na efekt chromu tanio!! okazyjne ceny ! wiecej info Priv lub
:arrow: GG 2176990




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy