Dzisiaj jest 26 lis 2024, 6:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2016, 7:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Mam problem gdy wrzucę luz później ale to nie zawsze mam problem wbić jedynkę pomaga puszczenie sprzęgła do połowy i ponowne wciśnięcie czy to normalne czy coś nie tak ze skrzynią. Dodam że motor jest nowy ma około 5dni więc wątpie żebym coś ze skrzynią zrobił żadnych zgrzytów nic nie ma.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 paź 2016, 11:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
W sumie to nie powinno się tak dziać, choć nie jest to jakiś problem ze skrzynią. W chińskich sprzętach często jest problem z włączeniem luzu. Sprzęt jest jeszcze nowy i nie wiadomo co wlali do silnika. Myślę, że z czasem się wszystko podociera. Po prostu trafiają kły w kły i trzeba zrobić różnicę w obrotach, bo może mają jakieś nadlewy które haczą i muszą się zetrzeć.
I ważne - wymień olej tak jak to w książce serwisowej zalecili lub po 300km. Właśnie po to by usunąć starte opiłki. Zalecam olej Motul 5100 10W40.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2016, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Mam kolejny problem zalałem dzisiaj paliwo z z kiepskiej jakosci stacji paliw bo nie chciało mi sie jechac na orlena zimno :( . Moim problemem jest że jakby delikatnie głośniej słychać zawory i jakby troszkę mułowaty sie zrobil mi sie wydaje ze przez to paliwo. Wczoraj jezdzilem i nie mialem takich odczuc latał na luzie po 80a teraz podczas jazdy przy 45-50 musze redukowac na trojke zeby z buta przyspieszyc. Raczej się nie przytarł nie przegrzewałem ma 600km. Dzisiaj po zatankowaniu rozpedziłem sie powoli do 90.

-- 07 lis 2016, 15:31 --

Albo mi się wydaje ale szkoda by spusczać 7l paliwa. Słychać zawory ale nie do przesady głośno jakby ktoś młotkiem walił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2016, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
W technice nie ma takiego pojęcia jak dzwonienie zaworów, powstała taka "teoria" przekazywana od jednego Janusza do drugiego...


Źródłem tego metalicznego dźwięku jest najczęściej spalanie detonacyjne, musiałbym się tutaj sporo rozpisywać, aby to wyjaśnić, ale w skrócie... Przy prawidłowym spalaniu czoło płonienia rozchodzi się w komorze z prędkością 30-50m/s, przy spalaniu detonacyjnym prędkość ta może wynieść nawet 1500m/s, powoduje to powstanie fali ciśnienia która przemieszcza się szybciej niż tłok schodzi do DMP przez co kilkukrotnie odbija się od denka i głowicy. Poprzeglądaj sobie wykresy indykatorowe tzw. piły :wink:



Co do skrzyni, jest to nówka ale niestety chińska i takie często potrzebują się dotrzeć, paliwa nie musisz wylewać, zalej nowym, sprawdź efekt a to zużyj do piły, kosiarki etc. :wink:




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy