Dzisiaj jest 28 lip 2025, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2010, 19:23 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam.
Panowie jest problem ponieważ .. Wymienialem wężyk od gaznika ktory doprowadza do niego paliwo. Niestety nie moge teraz ustawic wolnych obrotow a jesli juz dobrze ustawie obroty to przy pelnej przepustnicy muli jak cholera i bardzo zalewa mi gaznik niekiedy wogole nie chce zapalic zadnym sposobem. Swieca jest ok nie przydymiona. Co ciekawe benzyna znajduje ujscie w .. Filtrze powietrza.




_________________

Nowicjusz :D


Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 19:26 przez Raisin, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 16:47
Posty: 80
Pojazd:
No to masz problem ;] Być może wymiana gaźnika sie kłania, jeżeli chociaż troche sie znasz rozbierz gaźnik, przeczyść, zobacz może gdzieś przewód uszkodzony... : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 20:15 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
no tak ok ale jeszcze nie tak dawno mi jezdzil i przy full przepustnicy wogole zero reakcji tylko do 7k obrotow dalej juz nic .. przyjechalem do domu probuje odpalic i dalej jest jak bylo i juz mnie powoli szlak trafia




_________________

Nowicjusz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Raisin pisze:
szlak

szlag

Wyczyść ten gaźnik i filtr powietrza. Do tego sprawdź czy płytki membrany przylegają do zaworu.
Jeżeli nie ma siły a wkręca się na obroty to za dużo powietrza, a jeśli nie ma siły i nie wkręca się na obroty to za dużo paliwa w mieszance.
Może Ci simmering jakiś padł albo gdzieś łapie lewe powietrze?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 22:18 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
jeden pies czy tak czy tak ;p

Był ten wężyk wymieniany od gaznika tamten pekl ze starosci ;p nie wiem co sie stalo godzine wczesniej zanim nie chcial odpalic jezdzil i bylo ok tylko przy full manetce strasznie mulil. Nie wiem sprawdze to jutro ale nie wydaje mi sie wezyk jest dosc szczelny przy wejsciach.

Wczesniej bylo za duzo powietrza na wysokich obrotach teraz jest za duzo i tego i tego chyba xD




_________________

Nowicjusz :D


Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 22:21 przez Raisin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
regulacja powietrzem i wyjmij ten zawor membranowy i zobacz czy te płytki sie domykaja do niego jak nie to wymien płytki i bedzie ok one chyba grosze kupuja




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 12:50 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Zobacze i to ale cos mi sie wydaje ze sie plywak zawiesil i sie osad gdzies duzy zrobil ;p

Druga sprawa .. jak pozniej ustawic ten gaznik tak mniej wiecej ?




_________________

Nowicjusz :D


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 12:51 przez Raisin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 16:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Króciec masz szczelny?
Gaźnika się nie ustawia "mniej więcej".
Musi być dobrze :>




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
mdco3, tak grosze min to 80 zł za płytki ;/




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
przesadziłem




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 11:17 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
no ok teraz dziala wszystko przeczyscilem i wszystko jest na miejscu .. teraz chcac ustawic nie moge zlapac wolnych obrotow
a wysokie sa bardzo dobre nawet jest lepiej niz wczesniej ;p i wlasnie nie wiem co teraz robic ;p ta sroba chyba wogole nie reaguje .. ta taka zlota to jest od wolnych a ta ze sprezynka to jest powietrze paliwo tak ?




_________________

Nowicjusz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
od wolnych obrotów jest ta duża ze sprężynom jest ona wyżej i wycelowana jest w przepustnice




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 10:27 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
no dobra ok .. teraz znow pojawil sie problem poniewaz: zapalam go stoi dziala dobrze nie nie dlawi sie wszystko gra .. skuter wrzuca biega jade tak z 50 metrow i zaczyna sie dusic do momentu az zgasnie i zapali sie go ponownie na stopkach i dziala dobrze do ponownego zejscia ze stopek i przejechaniu kawalka drogi .. moze swieca? albo pompa ?

edit: Driwer a od czego jest ta sroba ta o kolorze zlotym na lewo od tamtej sroby?




_________________

Nowicjusz :D


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 11:36 przez Raisin, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 9:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Raisin, ciężko mi powiedzieć najlepiej jak zrobisz zdjęcie bo w gaźniku do regulacji są 2 jedna od składu mieszanki na na płaski śrubokręt u dołu gaźnika przy wejściu od filtra powietrza i druga do wolnych obrotów ta większa najczęściej ze sprężynom




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:32 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
noo tak jest jedna jest ze sprezyną a druga jest przy filtrze wiec sie zgadza ;p a duzo powietrza w rurce od paliwa chyba przeszkadza no nie ?




_________________

Nowicjusz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 13:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jak ci one przeszkadza to odepnij wężyk przy kraniku i strzykawkom napełnij wężyk i załóż i powietrza nie będzie




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy