Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2012, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2012, 22:19
Posty: 8
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd:
Witam, właśnie kończę docierania (niecałe 900 km już przejechane) swojego Mavera (139 QMA). Na razie siedzi w nim gaźnik przystosowany do 80cc oraz cylinder Naraku 72cc. W planach mam jeszcze zakup jakiegoś dobrego filtra stożkowego oraz odblokowanego modułu, ale nie o tym rzecz.

Gdy wyłączę silnik i momentalnie chce go znowu odpalić, czasami zdarza się że ciężko jest go uruchomić na korpkę, czy możliwe że przez seryjny filtr dostaje się nie wystarczająca ilość powietrza? A może problem tkwi w układzie paliwowym (niedawno wymieniałem kranik paliwa) A może wy macie jakieś propozycje? Skuter jest dobrze wyregulowany.

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:04
Posty: 91
Pojazd:
Wydaje mi sie ,ze przez goracy silnik zaraz po wyłaczeniu go paliwo w komorze gaznika ,odparowuje przez chwile i to jest powodem w uruchonieniu silnika "kopniakiem" bo kopniak nie kreci tak szybko rozruszinka jak rozrusznik elektryczny . W sumie nie ma sie czym przejmowac to taka"norma "




_________________

Wojtek/Kraków


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2012, 22:16 przez MAXX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy