Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2009, 22:52 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 18:24
Posty: 8
Pojazd:
witam. Mam peugeota vivacity sportline z 2000r. Mam ściągnięte blokady na wariacie i gówno, dalej leci 50km/h ;/ mam niebieskiego tecnigasa. dowiedziałem się żebym sobie rolki wymienił.. i tu się pojawia moje pytanie CO JA MAM ZROBIĆ??!! żeby osiągi się poprawiły????
Che sobie dać nowe rolki tylko nie wiem jakie konkretnie dać. myślę coś nad 6,5g
jak coś piszcie tez na GG 10580952


Ostatnio zmieniony 16 sie 2009, 23:17 przez matys753, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 8:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 5:49
Posty: 190
Lokalizacja: Lipa
Pojazd:
pewnie masz blokade na module i wiecej nie pociągnie :)
Najpierw sprawdź jakie masz teraz rolki :)




_________________

|Setup| :

-Ninja Street Cup
-Łożysko Stage6 HQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 8:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
sciąganie blokady z modułu przy serii nic nie daje! dobrą masz kompresje? jakie rolki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 19:15 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 18:24
Posty: 8
Pojazd:
Właśnie zastanawiałem si e nad wymiana modułu... ale moduł nie trzymał by go aż tak bardzo!! A co do rolek nie mam pojęcia skuta kupiłem rok temu nie wymieniałem rolek, jakie najlepiej założyć???A jak si e sprawdza czy jest dobra kompresja??? i mam jeszcze jedno pytanie kiedyś jak kupiłem skuta był ładny ciągły dźwięk z tłumika oddałme go raz do mechanika i już dźwięk nie była taki fajny pyrka jak motorynka;/;/ jak to mozna ustawie w starych motorach była przerwa itd. a tutaj???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
sprawdź szczelność połączenia tłumika z cylkiem..stąd te pyrkanie.

sprawdź świece oraz stan rolek...ori w peugeotach to przeważnie 8-8,5 g




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2009, 22:38 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 18:24
Posty: 8
Pojazd:
Szczelność jest dobra bo sprawdzałem , nawet uszczelniałem specjalnym silikonem. To jakie proponujesz wsadzić rolki? a i jak się sprawdza czy kompresja jest dobra???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
ja mam w swoim 7gramowe troche za lekkie moim zdaniem.. załóż 8gr kompresje sprawdzasz wakuometrem - najlepiej podjedz do najblizszego mechanika powienien mieć ten przyrząd albo to http://www.ceramizer.pl/images/cisnieni ... nika-4.jpg




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy