Dzisiaj jest 26 lis 2024, 8:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2012, 19:42 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
A więc tak tłok poniżej pierścieni ma taki przebarwienia takie jakby brązowe przypalone .... czy to normalne ?? Ta nakrętka na koszu sprzęgłowym ta na klucz 19 ma prawy czy lewy gwint ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Przedmuchy na pierścieniach, czyli słaba kompresja. Wkrótce remont :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 21:48 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Widzisz tak się składa że właśnie rozbieram silnik do remontu i bd cylinder pseudo 90 z allegro dysza 100 nowe łożyska i uszczelnicze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 10:01 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Jaworek990, Tak twój :mrgreen: + iglica na środku :mrgreen: tak jak radziłeś ; :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy