Dzisiaj jest 31 mar 2025, 7:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2013, 7:52 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Męczę się z tym chińskim gównem i męczę a on i tak ledwo co jedzie. Doszedłem do wniosku że lepiej wyłożę trochę kasy i zrobię swapa. Na pewno na p/g ac (nie chcę mi się bawić z lc). Tylko teraz kilka pytań.
-Od jakiego skutera był by najlepszy p/g? Zależy mi na osiągach.
-Najlepiej kupować kompletny silnik? Razem z gaźnikiem, cewko modułem, zapłonem, kołem itd?
-Jeśli silnik będzie miał z tyłu koło 12 to z przodu będę mógł mieć 10?
-Jeśli chciałbym wsadzić do przodu koło 12 to nie będzie z tym problemów? Przykręcam i gra czy potrzebne będą inne lagi?
-Kupować silnik od handlarzy czy raczej od prywaciarzy?
-Nie znam się zbytnio na elektryce więc podrzucił by mi ktoś jakieś łatwe schematy jak to wszystko podłączyć aby grało?
I ostatnie :D
Mam w tylnych plastikach połamane zaczepy. Jakbym je wszystkie scalił to nie było by problemu z zakładaniem ich?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 wrz 2013, 8:08 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
grzecho166, po kolei opiszę co wiem
- nie ma znaczenia, każde piaggio jakie miałem (3) miało super osiągi i każdy był serią
- To nie ma znaczenia ktoś może mieć goły silnik bez gaźnika koła wydechu ale w dbd stanie oraz w dobrej kasie to lepiej kupić coś pewniejszego a resztę dokupić wolę dać nawet 100 więcej na swapa ale mieć pewność że to będzie jeździło
- Będzie to trochę dziwnie wyglądało ale nie ma znaczenia, sam mam silnik ale p/g LC tylko cyl zostało kupić wał nowy już jest i na koło 10 cali a w chinolu miałem 12, najwyżej na agach przód opuszczę a Twój bd wyglądał jak na przedłóżce amortyzatora
- Wydaje mi się że będą potrzebne lagi od skutera co ma koło 12 cali, czasem ludzie sprzedają taki zestaw za 50-100zł na tablicy trochę poszukasz i będzie
- I to jest ciekawe pytanie ja byłem zrażony do handlarzy zamówiłem od prywaciarza i chciał mnie wydymać na 520zł, oczywiście nie dałem się i nie odebrałem przesyłki ale szukaj pewnych sprzedawców
- Tu masz opisane
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... ikapg.jpg/
A tu dosyć dobry rysunek
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... ikapg.jpg/
- Tego Ci nie powiem ponieważ nie robiłem takiego customu, ale na 90% problemów nie będzie bo te skutery co masz są tak zrobione że nie powinno z tym być żadnych kłopotów :P


Uff ale się rozpisałem ;p




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 8:19 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Dzięki :) Teraz tylko szukać dobrego p/g w dobrej cenie :P A jeszcze jedno. Leovince ZX byłby dobrym wyborem do serii?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 9:22 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
grzecho166, jak najbardziej, do serii jak i słabej 70 się nadaje tzn kolega na sporcie w katanie miał ZX i dawało radę wyśmienicie, fajnie od dołu ciągnie




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 12:02 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Masz serię czy po wymianie cyla na 80cc że tak słabo idzie?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 13:14 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Mam serie :P Jeszcze dwa pytania xD 1.Stopka centralna z chinola podejdzie do p/g? 2.Co jeszcze pędzie potrzebne oprócz: silnika, koła, filtra powietrza, cewko modułu, gaźnika, wydechu, wahacza i adaptera amortyzatora? P/G ma dozownik oleju czy trzeba robić mieszankę? Jeśli mają to czy jest felerny czy można śmiało korzysta?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 13:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
ja mam stopke centralna od piaggio na sell jak cos :D od 4t nie pasuje.

Co do oleju to rob mieszanke , po co sie bedziesz bawil w dozownik ;d

Bedzie ci moze potrzebny nowy regulator napiecia bo 50 proc. ze ci padnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 13:33 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Dobra to na razie tyle :) Jak coś to będę pytać. Nie będę się bawił w żadne dozowniki będę robił mieszankę. Aha no i jeszcze... xD Każda stopka p/g pasuję do każdego p/g? Regulator napięcia od p/g czy od chinola?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
no kazda kazda :D jak cos to pisz .

No regulator starczy od chinola jak podlaczysz wedlug schematu, i pamietaj zeby dac zarowki slabsze z przodu koniecznie bo ci spali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 20:36 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Tak myślę co potem z tymi kołami. I doszedłem do wniosku że jak z tyłu będzie 12 to z przodu nie może być 10 bo po prostu będzie to śmieszne. Więc prawdopodobnie kupię koło 12 do przodu (Najlepiej jakby felga byłą taka sama jak z tyłu). Ale czy ona wejdzie po prostu czy coś będzie trzeba przerabiać? Czy zaciski będą pasować?


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2013, 20:39 przez grzecho166, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Przy 12'' jest tarcza to bys musiał pewnie kupić lagi jeszcze , zaciski, chyba ,ze tez masz tarcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 7:02 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Opłacało by się barć któryś z tych:
-http://tablica.pl/oferta/silnik-piaggio-nrg-gilera-runner-komplet-swap-4t-CID5-ID3yhPj.html#17f1e08934 Jakby zbił trochę cenę bez cewko modułu od RMS bo podobno jakieś felerne są (prawda?) i kupił używany oryginał.
-Lub tu http://tablica.pl/oferta/piaggio-nrg-po ... 30Nwd.html Za silnik z całym osprzętem koleś chcę 600zł.
Warto brać w ciemno? Tzn kurierem zamówić czy lepiej pojechać i samemu wziąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 7:24 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Nie lepiej za taka cenę kupić cylek 80cc+jakieś wario?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 7:38 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
dokładnie weź do tego silnika kup jakiś cylinder 80 bądź 90, wariator jakiś porządny i będzie moc, jak byś troszkę kaski włożył w colibra to gwarantuje ci że te 90 km/h wyciągniesz no bo więcej to raczej nie bo to tylko coliber nie ma się co po nim spodziewać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 10:22 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Nie chce pakować nic w ten chiński silnik. Kupię jakiegoś p/g do tego stożek polini i wydech leovince zx to pójdzie jakieś 75 jak ten ledwo 50 leci... Poza tym taki 2t to lepsza baza jakbym kiedyś chciał tuningować. Pisałem do gościa i tego za 650 opuścił na 500 ze wszystkim oprócz tłumika. Warto brać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 10:43 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
grzecho166, ja na twoim miejscu bym wziął ten silnik sam mam zamiar robić swap już kolega mi proponował silnik p/g ale luzy na wale już są więc tak ptak ale chce za niego 200 zł brakuje tylko gaźnika więc może wezmę luzy się zlikwiduje i jazda :D

-- 15 wrz 2013, o 10:43 --

grzecho166, ja na twoim miejscu bym wziął ten silnik sam mam zamiar robić swap już kolega mi proponował silnik p/g ale luzy na wale już są więc tak ptak ale chce za niego 200 zł brakuje tylko gaźnika więc może wezmę luzy się zlikwiduje i jazda :D




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 10:44 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Na chinolu też pojedziesz 75

Jeśli spalanie Ci nie straszne to śmiało bierz ten silnik




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 10:50 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
pojedziesz na chinolu 75 bo mam i leci akurat 75 ale to nie to samo co 2t . :D




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 10:53 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Spalanie mi nie straszne. Nie robię codziennie 60 kilosów. Tylko że ten silnik nie ma oryginalnego cewko modułu tylko RMS mógłbym na takim śmigać czy lepiej kupić oryginalny używany? Na co zwrócić uwagę bo możliwe że pojadę po niego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 10:55 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To oczywista oczywistość że nie to samo ale spalanie też ważna rzecz bo benzyna droga




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy