Dzisiaj jest 12 lut 2025, 16:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Przeóbka
Post: 30 lis 2012, 18:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Witam, mam pytanie:
Czy jakbym zmieniał cylek na minarelli LC to mogę zostawić stary tłok (CPI KEEWAY) ?
Bo tak to musiałbym albo łożysko redukcyjne kupić albo cały wał lub silnik zmieniać.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 18:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli średnicy tłoka i cylindra będzie tak sama , tzn cylinder ma średnicy np 40,06 to tłok powinieneś mieć 40,00 bo 0,6 to jest luz montażowy :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 22:22 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Zależy. Ja np. Kupiłem tłok 40.75 co kupiłem cyl zatarty. Dałem tokarzowi, zrobił szlifa pod tłok i śmiga jak oszalały ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 14:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Chodzi mi o serie tlok cpi i serie cyl mina lc




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 17:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
W takim razie podejdzie bez problemu :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 18:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
ok, dzieki :)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Ja tam bym nie był tego taki pewien dobra ty masz cyl oki, ale ten co kupisz może być po szlifie już i będzie inna średnica no i ogólnie różnica przebiegów też ma na to wpływ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 19:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
klarok, no tak, wiadomo że po szlifie bym nie brał, ale różnica przebiegów chyba nie będzie znowu aż tak widoczna, przypuszczając że nie będe brał po ok 25k tylko max 10k




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy