Dzisiaj jest 12 gru 2024, 11:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2014, 13:07 
*

Rejestracja: 16 paź 2012, 21:03
Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Witam.
Jakies 3 dni temu zmienilem w swoim skuterze cylinder na Naraku 72cc. Na poczatku po dodaniu gazu szarpnelo nim i ladnie jezdzil a teraz zdaje sie ze ma mniej mocy. Nie regulowalem zaworow i nie zmienialem dyszy ani glowicy.
Dzis jak jechalem to troche mu dowalilem (full manetka) i zaczal szarpac. Potem jak jechalem powoli i puscilem gaz to nie zwalnial tak jak normalnie tylko powoli jechal... I zgasl
Co moze byc tego powodem?
Jak wyregulowac zawory?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sie 2014, 19:30 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:13
Posty: 51
Pojazd: 4T
Zawory ustaw na ssący: 0,05mm wydechowy: 0,06mm




_________________

Pojazd: Router Bassa
Pojemność: 82ccm Chinol Głowica 39mm
Wariator: WM motor
Rolki: 5,5g
Dzwon: WM motor
Sprzęgło: Seria
Przełożenia: 11/1
V-max: 70km/h GPS

*Ogar 205
**Router Bassa
***Honda VT 500
****Suzuki SV 650




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2015, 10:23 
*

Rejestracja: 16 paź 2012, 21:03
Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Zawory były ustawiane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2015, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
ja miałem podobnie na airsalu dysza 82 pierwsze dwa dni jezdził zajeb.scie a potem lipnie na 1-4 manetki mogłem tylko jechac dalej dławił sie przerywał i teraz juz wiem ze cylinder został masakrycznie przegrzany i po 500km zaczol olej palic
jazda 5 km z predkoscia 40 50 temperature miałem ponad 120 stopni i nie na cylku tylko na koncu tłumika czyli cylek dobre 150 zeby były dysze w sklepie to bym kupił ale ze niebyło to po 2 tyg cylinder i cały silnik złom najlepiej go odstaw i kombinuj wieksza dysze bo 300zł za cyl piechota niechodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2015, 20:35 
*

Rejestracja: 16 paź 2012, 21:03
Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Ja niestety nie zmienilem dyszy na większą... I to pewnie byl jeden z powodów tego ze tlok spuchł. Potem skuter zaczął kopcic na czarno i minimalnie stracił moc :/
Zmienilem cylinder na chińską 80 i zmienilem dysze. W tej chwili jest na dotarciu i chodzi bardzo dobrze jednak to nie ta sama moc co na naraku... Nie wiem czy teraz nie założyć tłoka naraku do chińskiego cylka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 17:34 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zależy jaki wymiar ma Twój Naraku

Chcesz mocy i trwałości kup Airsala




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy