Dzisiaj jest 30 lip 2025, 16:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
maciek1006, jutro będe miał moduł z innej rs`ki i zobaczę z fajką.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 19:33 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Będziesz rył w elektryce w zapłonie itd a okaże się że jest to pierdoła, zacznij od najmniejszych rzeczy, od szczelności itd. Sprawdź ten klin, dużo osób miało ten problem i okazało się że klin jest ścięty. Ty masz te same objawy co ja, przy ściętym klinie. Widzę że ona w ogóle nie chce się wkręcać na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Dokładnie do tych 7-8 tysi. ładnie idzie ale później koniec. A i jak jechałem i mam np. te 7tys. obr. to na słuch wydaje mi się że mam ok. 9-10 albo tylko mi się wydaje :P




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Sprawdź ten klin jutro rano przed szkołą na dzień dobry:D hehe zobacz od drobnostek;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 16:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Ale czy to wgl możliwe że po ścięciu klina ona w ogóle odpala i chodzi, jeździ do tych 8tys. normalnie..?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 19:04 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
zacznij cos przy nim robic / sprawdzac a nie tylko piszesz na forum bo tak ci nie pomożemy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Juz większość możliwości sprawdziłem tylko ten klin został. Tylko mam pytanie czy to wgl możliwe że z ściętym klinem on w ogóle odpala..?




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 19:29 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
tak , jak scieło klin to zaplon mogl sie przestawic o troszke i juz nie bedzie wkrecac sie na obr , ja mialem taki przypadek ze kawałek dosyc duzy nagaru oderwał sie w srodku wydechu i zatkał wylot , motor na posoju wkrecał sie tez gdzies tak do 8 tys a jak chciałem ruszyc to to przerywał i gasł , sprawdz to tez u siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Wydech sprawdziłem przepychałem go i wypłukałem więc to nie to.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Sprawdziłeś ten klin na wale?? I co Ty gadasz za głupoty,jak z powodu klinu mógł się zapłon przestawić?? klin nie ma nic do zapłonu, on po prostu powoduje że wał się kręci a nie slizga na stożku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Jeszcze nie sprawdziłem bo czasu zbytnio nie miałem może jutro znajdę więcej czasu to zobacze.

Edit. Dziś sprawdziłem czy to aby nie gaźnik lecz to na 100% nie to. Pozostaje tylko ten klin na razie z niego sie nie zabieram bo potrzebuje Rs`ki na dojazdy a i tak jest na dotarciu więc nie przekraczam tych obr. Dopiero na zimę lub szybciej zobaczę ten klin i napiszę czy to było to.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 16:44 przez Krycha0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2010, 7:56
Posty: 33
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Może masz blokade na dyfuzorze i dl Ci wyżej nie kręci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
To na pewno nie to bo po remoncie kręcił do 13k




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy