Dzisiaj jest 05 mar 2025, 19:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2011, 16:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Siemka mam silnik od piaggio free, filmik:

FILM


setup w opisie filmu, skuter przerywa i kopci, zmienialem swiece, rpzerwe na swiecy i nic


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 17:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
po 1 jaki olej lejesz??? w jakiej proporcji?
wyczyść gaźnik, napisz jaki kolor ma swieca po przejechaniu dłuższego odcinka, czy nie zalana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Zacznij lać dobrej jakości olej i będzie git, radził bym jeszcze wsadzić świecę NGK BR9ES. A olej jak zawsze piszę shell advance vsx 2 kupisz na stacji za 30 zł. Ja używam 2 lata kolega juz z 4 lata używa i szczerzę mogę polecić. Mi nawet na zimnym nie kopci a jeżeli już to ciupinkę i przez 10 sekund. teraz ten olej ma nową butelkę, ale ten sam model itd.
tutaj masz oleje te do 4t i do 2t, ty oczywiście 2t ten z ścigaczem na rysunku:
http://www.google.pl/imgres?q=shell+adv ... 24&bih=638




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 17:24 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 18:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kurde, ten shell ma NAJLEPSZE specyfikacje, to musi byc super olej !!!

Ale wydaje mi sie, ze motul 510 2t jest olejem lepszym, mialem i nawet nie mial prawo kopcnac nawet na zimnym silniku ! Specyfikacje tez najlepsze, a cene ta sama co za shella, ale motul to motul. Ciekawe jak z nagarem u shella.

W dodatku oba te oleje to polsyntetyki ( polecam na docieranie ), moim zdaniem najlepszy to motul 710 2t, bo to to nastepca 510 2t ( taki sam ) tyle, ze FULLSYNTETYK.



Co do tego przerywania - Tylko na zimnym ? Bo na zimnym to raczej kazdy ma.


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 18:55 przez maciek805, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Heh ten shell ma takie coś co płucze i nie ma nagaru ani na świecy ani też na tłoku, oczywiście zawsze się zbiera jakiś tam nagar na denku od tłoka ale mały. Po prostu polecam Shella bo używam w moim piaggio bardzo długo i nigdy mi nie kopcił




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Radkowy, Przetestuje go teraz. Nie wiem tylko czemu nie stosujesz oleju fullsyntetycznego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 21:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Olej leje polsyntetyczny orlena w proporcji 1:33 (docieram), swieca jest czarna, nie jest zalana. Piszcie mi tu konkrety a nie robicie sobie dyskusje o olejach.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Nie wiem tak się przyzwyczaiłem i full syntetyczne są drogie a to do kolegi wyżej bo te oleje orlenowskie to możesz lać do komarka




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 21:19 przez Radkowy, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 21:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Chlopie wypier***** stad z tymi olejami, ja chce porady dot. mojego problemu a nie gadasz cos mi tu o oleju.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
psort_96, Zapoznaj się z regulaminem forum!
Masz za dużą dyszę. Jaka tam siedzi?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 22:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
psort_96, sorka ogólnie bo ktoś się wtrącił w twój temat i potem mi się wkręciło że to on założył. A ogólnie powiedziałem ci rozwiązanie w drugim poście tego tematu, więc nie spinaj się panie kolego...




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 8:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
psort_96, kopcenie jest spowodowane złej jakości oleju. zakup jakiś lepszy bo zalepisz tłumik i orlenowski zostawia duzo nagaru. Jak dla mnie przerywa przez złą dysze. jaka masz teraz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy