Dzisiaj jest 01 mar 2025, 2:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Ale poxipol chyba nie wytrzyma temp. do jakiej grzeje się głowica...




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 18:41 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
xpress98, mi tam spokojnie wytrzymuje spróbuj nie kosztuje to dużo .....




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 18:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Nie chodzi o to ile kosztuje, tylko zdjełem cylinder kupie nowe uszczelki i wgl to nie chce zeby znowu ciekło i znów zmieniać uszczelki.
Wie ktoś do jakiej temperatury maxymalnie grzeje się głowica ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 19:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
No do takiej jak ciecz w chłodnicy :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
130* ?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
130 to w AC. W LC chyba 110. Ale i tak jeżeli dobrze masz wszystko z układem chłodzenia to temp. nie powinna p[rzekraczać 90 stopni w normalnych warunkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Zakres pracy temp. silnika to od 90* do 120*. Chodź 120* to już podbramkowa sytuacja




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 18:04 przez EnzO_CK, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Niby 120 stopni ale wtedy ciecz już gotuje przecież.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Cytuj:
Chodź 120* to juz podbramkowa sytuacja.
Albo i już przegrzanie. Jak kto woli. Wiadomo ze zawsze będą jakieś odchyły. W jakimś samochodzie z tego co pamietam było do 130*




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Ale to nie samochód i 2t. Najlepiej temp 70-80stopni...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 18:54 
*

Rejestracja: 12 paź 2010, 15:46
Posty: 18
Lokalizacja: lubelskie
Pojazd:
Ile powinno być to każdy wie, ale teraz się trzeba zastanowić, są różne sytuacje, jak da się w d.. to temp podejdzie i do 100 (zakładając, że masz płyn a nie wodę, który ma wyższą temperaturę wrzenia niż zwykła H2O, przyjmijmy do tego jeszcze wchłanianie się ciepła przez metal jakim jest głowica i można tak założyć, że temp. max na głowicy to jest ok. 105-110 stopni przy niektórych przypadkach. Mogę polecić dwuskładnikodnikowy lut/spaw na zimno, tylko aby był odporny na wibracje, sam mam taki w silniku i trzyma elegancko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Co masz na myśli odporny na wibracje ?
Tzn że są tego różne rodzaje ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:19 
*

Rejestracja: 12 paź 2010, 15:46
Posty: 18
Lokalizacja: lubelskie
Pojazd:
Ja użyłem coś takiego http://allegro.pl/klej-epoksydowy-spaw- ... 86500.html temp max się zgadza, tylko przestrzegam, zanim zastygnie niemiłosiernie jeb*e. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Centymetr spawu za darmo ci nałożą i nie wiem nad czym tu się zastanawiać.

Chyba trzeba będzie zamknąć temat bo się nabijanie postów robi.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Konrad324, ja nie nabijam postów bo mi to do niczego nie potrzebne.

Problem jest w tym, że nie znam zakładu gdzie spawają aluminium i tego pęknięcia nie widać "na oko"...




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 20:52 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 23:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pokażesz gdzie mniej więcej jest pęknięcie i zaspawają.

Ja swoje zdanie wyraziłem, możesz kleić nawet butaprenem albo gumą do żucia, mnie to nie interesuje. Jak będzie OT to zamykam temat i do kosza.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy