Na DellOrto to mi nie wygląda wcale. Dellorciaki mają taką półkańciastą komorę pływakową i inne ułożenie króćców przyłączeniowych. W dodatku są nacechowane (a raczej odlane wraz z korpusem) parametry i średnica gardzieli. Co do dozowania oleju to masz rację, ten króciec jest za gruby i może być zaślepiony w korpusie. Jak masz tylko to jedno zdjęcie to tylko czekać na kolegę, który ten gaźnik posiada.
-- 05 kwie 2016, 21:18 --
emil7894coliber pisze:
To jest chyba od podgrzewania gaźnika.
To na pewno nie dell.19 , obstawiałbym dellorto 14 lub 16 lub inna marka.
Wątpię. Podgrzewanie gaźnika (te, z którymi miałem do czynienia to elektryczne, nadmuchowe i cieczowe. Jeżeli ten króciec jest od podgrzewania cieczowego to gdzie jest drugi, by zapewnić obieg płynu? Chyba że z drugiej strony korpusu gaźnika, co by mnie mocno zaciekawiło. To nie jest żaden Dellorto i ten króciec jest prawdopodobnie nie drożny fabrycznie (czyli jest przygotowany króciec, a nie do tego typu silnika, pojemności, rodzaju chłodzenia?. itp).
-- 05 kwie 2016, 21:19 --
emil7894coliber pisze:
To jest chyba od podgrzewania gaźnika.
To na pewno nie dell.19 , obstawiałbym dellorto 14 lub 16 lub inna marka.
Wątpię. Podgrzewanie gaźnika (te, z którymi miałem do czynienia to elektryczne, nadmuchowe i cieczowe. Jeżeli ten króciec jest od podgrzewania cieczowego to gdzie jest drugi, by zapewnić obieg płynu? Chyba że z drugiej strony korpusu gaźnika, co by mnie mocno zaciekawiło. To nie jest żaden Dellorto i ten króciec jest prawdopodobnie nie drożny fabrycznie (czyli jest przygotowany króciec, a nie do tego typu silnika, pojemności, rodzaju chłodzenia?. itp).