Dzisiaj jest 24 lip 2025, 5:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2010, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Siemanko, mam kilka pytań co do Gilerki.

1. Czy zakładając przekładnie pasek musi być bardzo mocno naprężony?
2. Czy to normalne, że wiatrak z wariatora jest trochę luźny? Wydaje mi się, że to jest powodem dziwnego dźwięku z przekładni (nie wiem czy czytaliście ten temat)
3. Gdzie mogę kupić oryginalną śrubę trzymającą przekładnie? Potrzebuje tylko 1.
Pytania raczej banalne ale zależy mi na odpowiedzi :mrgreen: Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
załóż inną jedź do motoryzacyjnego tam ci dobiorą jakąś uniwersalną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
A dasz rade odpowiedzieć na 1 i 2 pytanie? :PP




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
1. pasek musi mieć troche luzu. 2. delikate luzy muszą być ale jak ci lata bez oporu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Miałem odkręcać wariator, bo coś mi w wariatorze szczerkało podczas jazdy. Ale jednak sobie odpuszczę, bo nie mam żadnych kluczy porządnych.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Pasek Ci cały czas pracuje, nie sugeruj się jego ułożeniem podczas zdjęcia pokrywy przekładni. Do odkręcenia wariatora najlepiej mieć blokadę wariatora i nakładkę nasadową 15, bądź podjechać na warsztat z kluczem pneumatycznym. (Wszelkie agro kombinacje mają jedną wielką wadę - koszty wymiany uszkodzonych śrub i nie tylko.)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy