Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 14:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2019, 21:36 
*

Rejestracja: 25 lis 2018, 17:55
Posty: 2
Pojazd: ogar
Witam od razu nadmienię że nie wiem w jakim dziale to pytanie zamieścić , także prosze o przekierowanie jak coś..

Mam pytanie odnośnie swapa cylindra - silnik ma 44 mm skoku, a cylinder jest przystosowany pod skok 40 mm, iteraz mam pytanie, a mianowicie po zgraniu góry tłoka formatką aluminiową, tłok schodzi 4 mm niżej do dołu...czy silnik będzie na tym pracował? czy koniecznie trzeba dać krótszą korbę??

Byłbym wdzięczny za odpowiedź od osoby która na tym się zna i ma nie tylko wiedzę teoretyczną ale także praktyczną
Pozdrawiam i czekam na odp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 sty 2019, 19:10 
*

Rejestracja: 08 sty 2019, 19:01
Posty: 2
Pojazd: ogar 205 swap tuning
musisz przede wszystkim zgrać by tłok w gmp nie wychodził poza cylinder . z tego ci mi wiadomo dół możesz zgrać portingiem chyba że ci okno ssące sie nie "domyka "
z ciekawości widzę że masz ogara jeśli można wiedzieć to jakiego i jaki cylek wsadzasz ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy