Dzisiaj jest 06 maja 2024, 5:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2011, 10:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Elo all.
Mam dwa pytanka to tak miałem robiony szlif cylindra z tłokiem (Piston 0.25) to na oryginalnej dyszy (68) puch tłok to zmieniłem mu na 72 i filtry stożkowy ale podczas dużej jazdy tłok zaczyna znowu puchnąć ;/ albo gaśnie silnik ;/(dodam ze silnik ma około 200 km przejechana i dzieje się tak jak z 40km/h przycisnę do 70 km/h ale nie jadę cały czas de 70 tylko jak dojdzie do 70 to zwalniam i potem jak zwolnię do tej 50/40km/h to po jakiś 400m zaczyna się to dziać ale nie zawsze ! co może być powodem tego ? świeca jest taka miedziana/brązowa !
I drugie pytanie czy mogę to usunąć czy to pomaga w czy mysi z zawirowaniu powietrza do cylindra ?:
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 12:03 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 11:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może jakiś lipny tłok. Jak zwalniasz to zamykasz manetkę ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 11:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
ale jak zwalniam ? to jak jadę te 40/50km/h to mam na płu manetce a jak zaczyna się coś dzieciaci to jest około 1-3s i silnik się wyłącza ! nic się nie da zrobić ze by się nie wyłączył silnik ;/ potem jak go odpalę to znowu przejadę około 100m i znowu to samo ;( murze przeczekać około 30min by silnik ostyk i dopiero wszystko wraca do normalności !a jak bym załączył dodatkowy wentylator do cylindra !?( i dodam ze jak wyłączę silnik to idzie dym z tłumika to znak ze za dużo oleju czy co ? ) i odp mi ktoś na to drugie pytanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jedziesz 70 i zwalniasz zamykając manetkę czy hamulcami ?? Jakiej firmy jest tłok ??

Zmień nazwę tematu bo wyleci do kosza.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 11:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Za mala dysza! Daj wieksza chociaz i tak juz prawdodpobonie nie da sie odratowac tego tloczka. Zapewne on byl produkcji CHinskiej albo jakis niskobudżetowy?




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 12:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Tłok jest Firmy "PISTON DS (HIGH QUALITY SERIES)" na 50cc czym większą dysza dym gorzej ustawić gaźnik ;/ a na tej jest dobry ! A może założę mu dodatkowy wentylator nad cylindrem bo mam już wszystko przygotowane ale was chciałem się dobyta ci co o tym sądzicie !?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 13:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Piston-z ang. tłok.
Nie spodziewał bym się niczego więcej po tłoku marki tłok. Tutaj leży problem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 13:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To problem się wyjaśnił można powiedzieć - tłok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
a co myślicie by zamontować mu dodatkowe chłodzenie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nic to nie pomoże, jak już spuchł to będzie to robił dalej. Zmień go jak najszybciej póki jeszcze cylek w dobrym stanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
na jakiego ? podajcie Firmę i od razu Cenę !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 22:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Vertex/meteor koszt +- 120zł




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 8:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Dziękuje za pomoc ! Temat do zamknięcia .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy