Dzisiaj jest 19 cze 2025, 6:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2010, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam! Dzisiaj zdjełem cylinder i mam do was pytanie odnośnie jego stanu. Poniżej zamieszczam link do albumu ze zdjęciami, czekam na odpowiedzi. :)

Zdjęcia cylindra




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 19:15 przez Hebolini, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Hebolini pisze:
mam do was pytanie odnośnie jego stanu

Gdzie to pytanie? :mrgreen:

Dobra już się nie będę czepiał, wiem o co chodzi.
Pierścienie na tłoku przepuszczają, tłok jest okopcony aż pod nimi. Co do gładzi cylindra nie widać wyraźnie, ale ogólnie miło by było zrobic szlif, do tego nowy (i koniecznie markowy) tłok pod wymiar :wink:

Ew. jeśli cylinder był na chodzie, to opchnąć go komuś, kto potrzebuje tylko "skuter który jeździ", a sobie kupić nowy kit Poliniego czy Malossiego Sporta :) Ja tak zrobiłem u siebie :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 20:31 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
jak nie ma progu przy samej głowicy to się będzie nadawał i grubość pierścieni a okopcony to by jeszcze mógł być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Troche wyrypany ten cylek. Przejedź palcem po gładzi i zobacz czy i ile masz rys wyczuwalnych palcem. Jeszcze pasowałoby zmierzyć luz na zamkach pierścieni ale po stanie tłoka to sądze że będzie ponad norme.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 11:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Postanowiłem zrobic szlifa oraz kupic nowy tłok. Mam do was pytanie ile kosztuje szlifowanie cylindra? i jaki tłok (jakiej firmy) polecacie ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
szlif z 60 zł tłok najlepiej meteor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 12:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
a ten?

http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1577&osCsid=1eefdad172665ecb4c84ed39366063ce




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 116
Lokalizacja: Grójec
Pojazd:
a jaka śr. tego cylindra


http://allegro.pl/tlok-meteor-honda-peu ... 89078.html


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 12:47 przez czapela, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
40mm. To muszę kupic tłok 40.25mm. A mam pytanie co sądzicie o tłokach firmy Power Force ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 17:02 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 13:29
Posty: 109
Pojazd:
Hebolini pisze:
40mm. To muszę kupic tłok 40.25mm. A mam pytanie co sądzicie o tłokach firmy Power Force ?


lepsze sa METEOR lub WOSSNER (bardziej polecam) ale z tego co wiem to wossner do wiekszych maszyn robi ale nie jestem pewien.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 18:17 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
meteor i vertex są dobre do serii :wink: power force to zwykły shit




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 13:03
Posty: 228
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Pojazd:
bierz vertexa




_________________

Hebo Manston Repica LC
MOTOFORCE RACING
Yasuni R
Dellorto PHBG 19
Polini Air Box
Malossi Multvar
Stage6 VForce3 by Tassinari
Malossi Flay




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Vertex trochę za drogi. szukam czegoś do 100zł, a co powiecie o tłokach Meteor jak z ich wytrzymałością i jakością?

EDIT:
w każdym razie Meteor lepszy od Power Force ?
Ten tłok będzie dobry?
http://skutercentrum.pl/product_info.php?products_id=4758




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 19:59 przez Hebolini, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 19:34 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 13:29
Posty: 109
Pojazd:
7/10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 22:09 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
meteor jest o.k, dużo lepszy od power force :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 8:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
to brac ten tłok http://skutercentrum.pl/product_info.php?products_id=4758 ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy