Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2010, 16:12 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Witam i mam pytanie bo jak na razie mam w swoim TGB 303:
(przełożenia nie blokowane)
Wariator Polini SC
Pasek Polini race
Sprzegło HEBO
Dzwon Stage6 Wingcoller
Wydech ZX Leovince HM


I teraz mam pytanie bo oryginalny cylek już nie jest w najlepszej kondycji i mam zamiar włożyc do niego cylinder Stage6 50 cc ALU , a 50 cc z tego względu że nie chcę wymieniac wału a wymienił bym tylko łożysko korbowodu i teraz najważniejsze czy krucce w TGB są zwężane bo do tego wsadził bym gaźnik 17,5 mm tylko wszystkie gaźniki są na ssanie ręczne i co polecacie zrobic aby to jakoś obejśc. I później na sam koniec jeszcze polini airbox i na tym by skończył co myślicie o takim zestawie i jak z osiągami , Ma ktoś może ten cylek jak on się spisuje proszę o rady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ale jeśli włożysz 70ccm klasy sport, to nie będziesz musiał zmieniać wały, jedynie łożyska :)

Co do króćca to niestety nie wiem...

A co do gaźnika to czemu przeszkadza Ci ssanie ręczne?

A co do AirBoxa to jak najbardziej polecam (wg. mnie najlepszy stożek)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 9:54 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Niech się wypowie ktoś jeszcze odnośnie cylindra i wału czy to jest prawda że przy 70 sport nie trzeba wyminiac wału i czy na łożyskach seryjnych nie może byc bo nie chce rozpoławic silnika a gdzie bym miał umieścic niby to ssanie ręczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 9:56 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Czy cylek Polini 70 sport był by dobry i wał wytrzyma a łożyska jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 13:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Cytuj:
a gdzie bym miał umieścic niby to ssanie ręczne


Najpopularniejsze jest ssanie Polini, a zakładasz je gdzie tylko chcesz, tak tylko żeby było Ci wygodnie je włączać. Z doświadczenia wiem, że są osoby które zakładają je w okolicach siedzenia, na wewnętrznym plastiku, inni nawet mocują na śrubie od przekładni :D

A co do poliniego to też będzie dobry, ale słabszy od Stage6.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 13:27 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
ale wole żeliwo niż aluminum wiec jak z tym wałem i z tymi łożyskami seria nie da rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
raflik123,
weź może lepiej malossiego sporta 70, one niby z tej samej półki , ale w malossim widzi mi się lepszy potencjał. Większość osób go bierze, jest sprawdzony , nawet katalogowo ma większą trochę moc od poliniego ;)
jeśli nie masz luzów nie będziesz musiał wymieniać wału, łozyska by pasowało ale
seb94 jeździ z airsalem sportem (alu) na seryjnym z seryjnymi łożyskami i na razie nie widać żeby się skarżył na coś. ja proponuję malossi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Z żeliwem masz taki plus że zrobisz szlif w razie czego, a aluminium nie da się szlifować...

Z żeliwnych to też bym bardziej Malossiego polecał. a co do tech łożysk to ile masz przebiegu w skuterze?

Bo mój kolega robił tuning na 70cc peugeota speedfighta 2 i nie zmieniał łożysk, tyle że on przy tuningu miał 3 tys przebiegu...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
W TGB dla czystego sumienia mógłbyś wymienic łożyska na wale- ja tak robiłem.
Polini i Malossi sport to jeden pies, atutami jest wytrzymałośc i nie musisz zmieniac tłoka co 1 lub 2 sezony (jak w przypadku alu jednopierścieniowych)
:arrow: Mam na opchnięcie Polini Sporta :P
Jeżeli chodzi o moc to przy sporcie nie będzie odczuwalne, bardziej odczuwalne będą różnice między różnymi wydechami poziomu sport niż między Pilinim a Malossim sportem :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 17:31 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Ja mam zamiar kupic nie kompletny silnik z TGB zrobic z niego full sport a na wiosnę tylko przełożyc bo tera mogę latac jeszcze na tym co mam. I teraz jeszcze jedno pytanie wie że już było kilka tematów kiedy są blokowane przełożenia a kiedy nie, ile obrotów dzwona na jeden obrót koła ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 17:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
15/1 zablokowane
12/1 odblokowane
10/1 przy 70cc odblokowane w pełni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:15 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
I odrazy kto chce sprzedac silni z przełożeniami 12/1 moze byc bez wału,cylka lub zatarty tanio reszt w dobrym stanie???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
raflik123, a nie lepiej jak już się chcesz w to bawić , to swapa na mine LC ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:06 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
zaduzo roboty z lc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
raflik123, no to AC :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
jak chcesz mieć tylko sportowca to silnik TGB ( morini) wystarczy, mała różnica w osiągach od miny ac. jeśli racing i wyżej to już różnica będzie duża.
jeśli pod sporta to ja bym tuningował ten silnik co masz, darmo kasę wydawać , a w tym już masz podstawowe rzeczy.
jeśli pod racinga można TGB tuningować, ale jak się chce wycisnąć bardzo dużo to lepiej zainwestować w minkę lc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy