Dzisiaj jest 11 mar 2025, 3:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2010, 20:43 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Witam
Czy wkładając sam tłok do cylindra powinin wejśc cięzko czy mieć trochę luzu ?chodzi mi o sam tłok bez pierscieni....


Dziękuje za odpowiedzi!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Powinien mieć troszkę luzu.. :twisted:
W czym problem?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 20:49 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
A jeżeli pierscionki przepuszczają to je wymienić czy co?

Nie ma problemu xD Zwiększam wiedze ;p




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 20:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
sam tłok może mieć minimalnie luzu, ale to malutko, z pierścieniami powinno ładnie kryć, żeby nie puszczało mieszanki.

Dibeisi pisze:
A jeżeli pierscionki przepuszczają to je wymienić czy co?

wypadało by :P


Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 20:56 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 20:58 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
0,06mm (+/-) 0,01mm :P


Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 20:59 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 20:59 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Dziękuje za odpowiedzi :mrgreen: wszystko teraz wiem :)




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
powinien chodzić luźno lecz jak zatchniesz ręką górną część cylka (oczywiście odwróconego)i włożysz tłok to powinien powoli wpadać lub wcale. Ale jeśli wpadnie od razu to jest do wymiany :)




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 21:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
klikszen pisze:
Dibeisi napisał/a:
A jeżeli pierscionki przepuszczają to je wymienić czy co?


wypadało by


Wymienia się gdy luz (przerwa) na zamku przekroczy 1mm.
Jak to sprawdzić ? --> wkładamy sam pierścień do cylindra i sprawdzamy przerwe...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 21:04 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy