Dzisiaj jest 02 gru 2024, 20:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2012, 2:04 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Witam mam taki problem ponieważ mój skuter bardzo ale to bardzo ciężko odpala praktyczie można go odpalić 1 raz dziennie ponieważ jest zimny ale do rzeczy mam filtr stożkowy i musiałem wyciągnąć rurkę idącą od pokrywy zaworów i kończącą się w filtrze powietrza więc na początku było wszystko ok ale potem stało się coś dziwnego skuter zaczął nie odpałać po regulacji odpalił jako tako ale trzeba go długo kopać i odpala tylko 1 raz jak już wspomniałem jak już odpaliłem to pojechałem się przejechać po ok 2-3 km wracam patrzę a tu z tej dziury w pokrywie zaworów leci dym a cały skuter mam w oleju gaźnik,filtr,plastiki itp.Dźiwi mnie też to bo jak kopie skuter to on powinien zalewać świecę a ona jest sucha ale jak już odpali pojeżdżę to świeca jest tak czarna jak bym ją wziął do ognia i podpalał co może być tego przyczyną.Był czyszczony gaźnik wraz z dyszami,filtr powietrza,kruciec,filtr paliwowy,wężyki,podciśnienie jest,ja już nie mam do niego śiły.Proszę o pomoc:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 11:37 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zdejmij głowicę i sprawdź stan zaworów.Zaleciłbym wymianę uszczelniaczy zaworowych,to powinno rozwiązać zaistniały fakt.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Mate57 pisze:
Zdejmij głowicę i sprawdź stan zaworów.Zaleciłbym wymianę uszczelniaczy zaworowych,to powinno rozwiązać zaistniały fakt.

Dzięki za odpowiedz ale wiem chyba w czym był problem jak ma się tłok i 2 rowki na pierscienie ten chudszy i grubszy chyba ten tłok się stopił ponieważ chudszy pierścień nie chce wejść w rowek wchodzi tylko do połowy powinien wejść bez żadnego oporu.Więc mam kasę i zamówiłem cylinder z głowicą 100 ccm 50mm tłok to będzie prawdziwa 80 pisze,że skuter będzie leciał ok 120 ale kto by w to uwieżył zapłaciłem 214 zł z płatnością przy odbiorze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy