Dzisiaj jest 30 sty 2025, 16:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2009, 18:18 
*

Rejestracja: 19 sty 2009, 19:24
Posty: 5
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Witam.

Chcę kupić cylek do swojej S9 lecz nie wiem jaki sport / racing?

Moze mi ktos pomodz w wyborze i podac jakies opinie. Jak patrzylem na mieloch.pl to sa same sporty chyba sporty do s9 a nie ma racinga (chyba).

czy duzo wiecej koni dostaje sie po racnigu? co bym musla dokupic do tego cylka do racinga zeby to jakos chodzilo? bo do sporta to nic nawet walu chyba nie najwyzej wiekszy gaznik. mam tecnigas rs, malossi multiwar, dzwon sprzegla polini evolution, sprzeglo polini 2g evolution II.


co ile msuze wymieniac wal w racingu?
jakich osiagow moge sie potym spodziewac?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Tak więc, zacznijmy od tego na czym Ci zależy ? Jeżeli liczysz na osiągi i nie zależy Ci zbytnio na przebiegu to Racing ... Jeżeli w miarę względne osiągi i wytrzymałośc to Sport ... Co do mocy w klasie Racing to zależy oczywiście od sprzętu, można osiągnąć od 11 KM do ok. 18-19 KM. Jeżeli chcesz, żeby ten Twój Racing "jakoś" chodził, to przydałby się większy gaźnik, do tego mile widziany stożek, wydech odpowiedniej klasy, sportowy wał, który wytrzyma obroty ... Po full tunie klasy Racing można się spodziewać ok.110-120 km/h realne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 0:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Tyle, że do S9 nie ma wzmacnianych wałów, jedynie Top Racing Std. Wybór cylindrów też jest słaby. Jedyny Racing to Airsal - jeden z najsłabszych. Na Twoim miejscu pokusiłbym się o takiego :)


Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 12:13 przez Smuggler, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 10:47 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Bierz sporta. Przy racingu będziesz stale wymieniał tłok itd. Do sporta wystarczy większa dysza choć zaleca się 17.5, wario i tłumik, a do racing musisz wymieniać już prawie wszystko. Moim zdaniem do jazdy codziennej tylko sport.




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=1UBNAyz5Tp8

prowizorka;p>..Słaba jakość i obróbka ale komenty mile widziane ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 16:23 
*

Rejestracja: 19 sty 2009, 19:24
Posty: 5
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
slyszalem na jakims oforum ze kymco s9 ma podobno montowany seryjnie 17,5mm lol to prawda? aha i jakbym wymienil cylek jakiegos sporta do kymco s9 i jesczze stozek polini air box i jakies lozyska walu albo cos to ile by wtedy koni mial?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 16:05
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Zależy od rodzaju cylindra.. i pojemności 50 czy 70cm3..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Artur. pisze:
aha i jakbym wymienil cylek jakiegos sporta do kymco s9 i jesczze stozek polini air box i jakies lozyska walu albo cos to ile by wtedy koni mial?


Niewiele więcej od seryjego cylindra przy tych częściach, chociaż nie powiedziane, że nie zyskasz na osiągach ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy