Dzisiaj jest 28 lip 2025, 22:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
ahaa, to lipa troche :/ a swapa nie dam rady zrobic, bo tu juz sa inne mocowania silnika w ramie, niz w nowszym modelu z horizontalem :/ jeszcze troche czasu mam, wiec sie zastanowie jak to jeszcze zrobic, ale pewnie bede probowal urzadzic cos z tym silnikiem, co mam teraz :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
slawek5t pisze:
Jeśli rysa jest poniżej okna wydechowego to nie przeszkadza, nie ucieknie moc

:shock: Podstawowe zasady działania dwusuwa się kłaniają. Nie pisz głupot. Cała praca opiera się na różnicy i wytwarzaniu ciśnień, które każda rysa pogarsza i wpływa na jego sprawność.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 14:33 przez Booyaka, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy