Siemka!
Regulacja, sprawa oczywista jednak przy mocy jaką dysponuję mój skuter jest to rzecz z lekka mówiąc nie zbyt prosta...
Sprawa ma się następująco.
Miałem sobie paseczek oryginalny i postanowiłem go wymienić.. Stary okazał się tak rozciągnięty że zlatywał prawie z korektora i zdążył wytrzeć rowki w karterach..
Nie mogłem na starym osiągnąć porządnych obrotów do ruszania.. Przyspieszał fajnie dopiero po rozpędzeniu do jakiś 30 km/h i wtedy petarda że zwalało z siedzenia.
Po założeniu nowego paska, jest ładnie napięty i wgl, obroty przy ruszaniu są mega... ale.. Nie mogę go trafić w gaz tak aby znowu przyspieszał jak dawniej .. Teraz v-max to około 60-70..
Wydaje mi się po prostu że rolki nie mogą dojść bliżej środka wału przez co wariator nie zostaje wypchnięty.. co znowu ma wpływ na brak przyspieszania oraz v-maxu jaki występował wcześniej..
Teraz mam jakieś rolki z biedronki na których niby było napisane 4.4 grama (nie oryginalnie, ktoś sobie napisał) są to najcięższe rolki jakie mam (patrząc po ciężarku w środku rolki).
Jak myślicie? Co zrobić? Zakupić cięższe rolki?
Tak wiem, pasek musi się ułożyć etc.. Ale przy takiej mocy jednak to powinno lepiej chodzić
Dodam jeszcze że z miejsca ma kopa
***********,zwija asfalt po naciśnięciu przedniego hamulca tylko jak ruszy to już słabo jest
10pkt regulaminu.
Ciężko będzie Ci pomóc. Nie wymieniłeś nawet setup'u.
Booyaka
Edit.
YY.. nie za bardzo setup tutaj pomoże bo chodzi o problem związany z przenoszeniem mocy.. ale jeśli coś ma pomóc to proszę bardzo..
- MHR Racing 12mm 20 KM
- Top Racing High Tech 12mm
- Spawak By Dudi 12.8k obr.
- Malossi Multivar
- Koso PWK 24mm
- Stage6 Spacerkit R/T
- Filtr Stage6 Racing (prosty)
- Zawór Doppler
- Stage6 Torque Control
- Pasek S6 Sport Pro
Porting oraz Flow karterów..
_________________
Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie
Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Moje małe kochanie <3