Dzisiaj jest 04 gru 2024, 10:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2015, 16:36 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:56
Posty: 176
Pojazd: Sachs SX1
Witam, wszystkim mam taki problem kupiłem gaźnik motoforce racning PWK 21 i jakoś nie mogę sobie poradzić z regulacją.. Dostałem do gaźnika zestaw dysz od 95 do 120 .. Cylek mam motoforce racing 70 i jeśli wsadzę za małą dyszę to brakuje paliwa na wysokich obrotach a jeśli wsadzę 120 to jedzie dobrze lecz przylewa go na niskich obrotach i gaśnie ?? Nie wiem czy dysza 120 tak wgl nie jest za duża ... i czy nie trzeba zmienić dyszy wolnych obrotów ... JEśli ktoś coś wie na ten temat proszę o pomoc ..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 kwie 2015, 16:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Spróbuj opuścić iglicę niżej (ząbek od góry). Wtedy pełne otwarcie dyszy nastąpi na wyższych obrotach.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2015, 16:50 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:56
Posty: 176
Pojazd: Sachs SX1
próbowałem na każdym ząbku gaśnie na niskich obrotach

-- 26 kwie 2015, 17:50 --

aaa i na ssaniu trzyma obroty jak trzeba ,, mam zamiar zamówić większe dysz 125-130 i od wolnych obrotów bo już końca nie mogę dojść ... no chyba, że coś membrana pieprzy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy