Dzisiaj jest 23 wrz 2025, 8:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2011, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Witam! Posiadam Keeway'a w którym zmieniłem gaźnik na Dell'orto 17,5. wyregulowałem go na dyszy 47,5, lecz osiągi mnie nie zadowalają i myślę że to o wiele za mała dysza do tego gaźnika. Włożyłem dyszę 60 i tu mój problem. Iglica jest ustawiona na najwyższy ząbek, sróba od powietrza odkręcona na max , ale dalej go zalewa ;/ Czy da się to wgl wyregulować? A jeśli nie to czy można jakoś przerobić filtr powietrza żeby było lepiej? Pozdrawiam i dziekuję ze odpowiedzi ! ! !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Dysze daj w granicach 65-75. Jeżeli nie masz nic z tuningu oprócz gaźnika to iglice daj na pierwszy ząbek i baw się ze śrubkami. Rób to wg poradnika ToXa




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 10:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Z tuningu jeszcze Multivar, tecnigas next, i zawór Hebo. Ale jeszcze większą dyszę? Już teraz go zalewa jak jest max powietrza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 10:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Daj iglice tylko o 1 ząbek w górę, nie na maksa i dysza co najmniej 65. Przez tą iglice tobie zalewa. Później stosuj się do poradnika.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Ok, dzięki spróbuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 14:12 
*

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:24
Posty: 63
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Ustaw iglice ten ząbek wyżej, wkręć obydwie śrubki do momentu aż poczujesz opór, śrubę od obrotów ustaw tak aby nie gasł, sprawdź jak pracuje silnik. Jeżeli bd źle pracował to wykręć o 0,5 śrubę mieszanki i obroty aby nie zgasł. Czynność powtarzaj do uzyskania optymalnego efektu. :)




_________________

Keeway Focus 04r.:
Hebo Manston Replica 70ccm
Wał Tec Evolution
Tecnigas RS2
Hebo NG
Dellorto 17,5, dysza 110
Centralka Hebo czarna
Pasek Malossi Kevlar-X
Zawór membranowy malossi carbon
Rolki 4,1 grama




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 18:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Łukasz2212 pisze:
Iglica jest ustawiona na najwyższy ząbek

Czyli na max opuszczona, daj na środek i z tej pozycji wychodź.

Łukasz2212 pisze:
sróba od powietrza odkręcona na max

Czyli w tym momencie znasz przyczynę bo masz największą dawkę paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy