Cześć.
Chcę wyregulować napęd w mojej Gilerze Runner z 2001r.
Siedzi w niej:
-Cylinder Metrakit Hand Made 70 LC
-Wał Top Racing Evo NG
-Wariator Malossi Multivar 2000
-Sprzęgło Stage6 Sport PRO
-Dzwon sprzęgła Stage6 Wingcooler Team
-Pasek napędowy Malossi X-Special
-Gaźnik Stage6 Black/Edition 19mm
-Króciec TEC 21mm
-Wydech Yasuni C16 Kevlar
Aktulanie w Runnerce jest
Rolki 5,5g
Sprężynki sprzęgła pomarańczowe Stage6 [ŚREDNIA TWARDOŚĆ]
Sprężyna Centralna Biała Malossi
Skuter zachowuje się przy tej regulacji tak:
Startuje z niskich obrotów
Na stracie nie ma zrywu, nie szarpie go ani nic...
Od startu do 30-45km/h ma muła na niskich obrotach
Od 40km/h ma łapie wysokie obroty i ma taki piździelec że ... ;D [wydaje mi się że gdy ma te "wysokie obroty "od tych 40 ma je zbyt wysokie bo czuć aż wał.. ]
W czasie normalnej jazdy w granicach 80-90km/h ładnie sobie jeździ, lecz gdybym chciał jechać ciągle 80 na niskich obrotach [tak optymalnie] to skuter ma takiego muła i troszkę przerywa... dopiero jak się mu da full manetkę to wszystko OK! łapie wysokie obtoy i ciśnie do max ponad 120km/h.
Chodzi mi o regulację napędu, ponieważ na Starcie jest muł i nie ma praktycznie mocy. i demnerwuje mnie to iż nie mogę w pratyce jechać na minimalnej manetce bo tak jakby nie chce wtedy jechać trzeba mu ciągle i ciągle CIŚś...
Chcę żeby skuter Miał MOC na starcie, czyli żeby szarpał. Startował z wyższych obrotów [nie tak jak teraz że startuje hmm gdzieś około 4-5tyś obrotów] i chcę żeby reagował w każdym momencie na gaz.
_________________
-Cylinder Metrakit Hand Made 70 LC
-Wał Top Racing Evo NG
-Wariator Malossi Multivar 2000
-Sprzęgło Stage6 Sport PRO
-Dzwon sprzęgła Stage6 Wingcooler Team
-Filtr Stożkowy POLINI Air Box
-Gaźnik Dellort'o 12,5mm
|