Witam wszystkich forumowiczow! Niedawno kupilem skuter Derbi GP1 i chcialbym abyscie rzucili okiem na jego setup / ewentualnie cos doradzili jak wyregulowac naped. Ja jestem wychowany na samochodach wiec regulacja napedu w skuterze jest mi obca aczkolwiek juz z chinskiego czetrosuwa udalo mi sie wycisnac licznikowe 90

. Moze zaczne od setupu:
Cylinder: seryjny
Gaznik: seryjny,dellorto 17,5mm z dysza 58 (po wsadzeniu dyszy 68 nie mozliwy do wyregulowania) / Gaznik wyczyszczony i wyregulowany
Wariator: Malossi Multivar MHR z rolkami 4.3g (wyciagnelem i sprawdzilem)
Sprzeglo: nie udalomi sie jeszcze go odkrecic, ale widnieje napis Malossi, a sprzedajacy twierdzil, ze jest zalozone Malossi MHR delta. Sprezyne centralna dostrzegam koloru zoltego. Sprezynek sprzegla nie widzialem, ale jutro odkrece sprzeglo pneumatem i zobacze bo tak czy inaczej musze je wymienic poniewaz jak sie nagrzeje to potrafi szarpac.
Wydech: Tecnigas Next-R w wersji Chrome
Vmax: 80 km/h
Generalnie do sprzegla po za szarpaniem specjalnie sie nie czepiam. Skuter startuje fajnie, zrywnie, z wysokich obrotow. Natomiast jezeli chodzi o wariator to wydaje mi sie, ze przy takim setupie powinienem z niego te 90km/h wycisnac

i pytanie do was jak o zrobic?

Czy jest jeszcze szansa cos uzyskac napedem czy zostaje tylko zmiana cylindra?
-- 06 paź 2015, 15:19 --
Mały UP! Dzis z niego wycisnalem rowne 90km/h (wcale nie z groki

). Zakupilem tez rolki 4.8g i 5.3g oraz komplet sprezynek malossi. W zestawie sa biale, zolte i zielone... Jutro bede kombinowal