Dzisiaj jest 11 kwie 2025, 14:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 23:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jeśli masz dyszę 65 i na tym działa Ci Airbox to musisz być magikiem. Dysza 80-90 powinna być jak najbardziej ok.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 23:55 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
wybacz tox ale mam air speed'a a nie boxa ;d to wziac 80 czy 90 ? i czy te sprzeglo jest dobre ? czy lepiej dolozyc do hebo N ?

http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=2359&osCsid=5c261c437974de6b2bcb643e4d719af2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 0:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Fakt, sorry, źle przeczytałem. Późna pora w końcu :p. 80 będzie za dużo do seryjnego skutera, mając 65 wszystko powinno chodzić dobrze, spróbuj dać więcej paliwa na ilgicy. Kupno dyszy 70 czy 75 nie wiele pomoże a więcej może zepsuć. Sprzęgło Tec to jest udana kopia sprzęgła Hebo. Jest wykonane z trochę gorszych materiałów ale działa na tej samej zasadzie co Hebo i spokojnie do Twojego tuningu wystarczy a i nawet przy większym sobie poradzi bez problemów. Do tego sprzęgła będziesz potrzebował również dzwonu, najtańsza opcja to kupno dzwonu 107mm używanego z Minarelli. Inna opcja to kupno nowego dzwonu, np. Tec Wingbell 107mm które też jest wystarczające do dosyć sporego tuningu i ma polepszone chłodzenie poprzez zastosowanie radiatora odprowadzającego ciepło. Jak najbardziej również polecam dzwon sprzęgła RMS, solidny dzwon za stosunkowo małą kasę. Oczywiście wszystko na 107mm kupujesz. Jeśli nie chcesz zmieniać dzwonu to szukaj sprzęgła na 112mm bo taka jest średnica oryginalnego dzwonu w Keeway'u, problem w tym że na rynku tylko dwa sprzęgła są o takiej średnicy, w dodatku są strasznie drogie i ciężko dostępne. Dlatego najlepiej kupić sprzęgło razem z dzwonem na najbardziej popularną średnicę czyli 107mm. Tak na siłę to tego dzwonu kupować nie musisz bo jak kupisz sprzęgło na 107mm to działać będzie z seryjnym dzwonem, rzecz w tym że tak nie powinno być, to nie działa na Twoją korzyść bo ciężej to wyregulować i sprzęgło zużywa się trochę inaczej niż na dzwonie odpowiedniego samego rozmiaru.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 0:13 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 17:06 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
tez do konca nie wiem czy to wina dyszy bo skuter wchodzi przy starcie na obroty a pozniej sie na nich trzyma i po chwili spadaja obroty do 6 tys , dzis sprobuje pobawic sie z iglica, a jak to nie pomoze to bede probowal z dysza mechanik mowil ze to nie wina regulacji bo sprzeglo zrobilo swoje i wkrecilo motor na obroty a to wina gaznika bo za malo paliwa dostaje .

edit ; Bawilem sie gaznikiem igilca jest na samej gorze , wiec trzeba jednak wymienic dysze teraz doradzcie , motor wchodzi maks na 7 tys obrotow. ten dzwon bedzie dobry do tego sprzegla ?

http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1421&osCsid=4d7c2eb8fd1e3744304704f5622d0d87


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 17:53 przez PtR_17, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 21:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Do sprzęgła Tec, jak najbardziej się sprawdzi.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 22:00 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
ToX a ta iglice trzeba krecic zeby ja podnosic czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 22:12 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Nie, wyczepiasz ją i po prostu podnosisz tą igiełkę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 22:14 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
moglnys troche jasniej w jaki sposob ja wyczepic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 22:16 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Kurde no :D ona chyba w takiej zawleczce siedzi zresztą rozbierz gaźnik to sam się skapniesz bo inaczej się jej wyjąc nie da...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 22:19 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
no rozebralem no i dostalem sie do niej i jak ja po prostu wyciagnac ? pociagnac do gory ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Iglica jest w przepustnicy, jak odkręcisz tą małą pokrywkę gaźnika do której idzie linka to na tej lince jest sprężyna i w środku przepustnicy idzie linka. Musisz wyciągnąć linkę gazu z przepustnicy, wtedy przepustnice będziesz miał osobno. Jak już sobie z tym poradzisz, to iglica jest na dole, jest przyblokowana taką jakby blaszką zagiętą aby iglica nie latała na wszystkie strony. Musisz tą blaszkę wyciągnąć, najlepiej popchnij ją iglicą i wtedy ją wyciągniesz. Teraz mając iglicę w ręku, widzisz że ma ona rowki na sobie i taką małą zawleczkę która siedzi na którymś tam rowku, najprawdopodobniej po środku. Wyciągasz tą zawleczkę i dajesz ją o jeden rowek niżej tak aby iglicy było mniej na dole, to zwiększy dawkę benzyny. Później wszystko składasz tak jak było czyli iglica do przepustnicy na to ta blokada, później sprężyna i na końcu linka swoje miejsce. Później skręcasz pokrywkę i gotowe ;].




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 23:22 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
dzieki tox za pomoc ale poszedlem do garazu po kombinowalem i doszedlem do tego wsadzilem ta blaszke na 2 miejsce od samej gory .

edit ; to powinienem dac to blaszke do gory czy w dol ?

Obrazek

podnioslem ja do gory na przedostatnie miejsce


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 23:35 przez PtR_17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 23:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No to dałeś mniej benzyny.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 23:36 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
a czyli ta blokade sciagnac na dol ?


edit ; najlepiej jak mozesz tox to podeslij mi swoje gadu na pw bo mam kilka pytan


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 23:55 przez PtR_17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 9:44 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
a wiec tak po podniesieniu iglicy skuter nie ma mula na starcie , i nie znacznie poprawila sie predkosc i troszke lepiej wchodzi na obtory. Wiec sadze ze jak wsadze wieksza dysze bedzie juz w ogole super .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 10:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dobrze dałeś, po prostu dla każdego co innego znaczy góra iglicy ;]. Górą dla mnie jest to miejsce gdzie są rowki, dołem to miejsce gdzie iglica wchodzi w dyszę. No ale ważne że jest lepiej ;]. Moje GG zobaczysz jak ruszysz głową ;].




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 21:49 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
dzis rozkrecajac gaznik zobaczylem dysze i ku mojemu zdziwieniu rozmiar dyszy to 50 ;o wiec to jest chyba wina tego czemu skuter pozniej nie chce wchodzic na obroty mam jeszcze dysze 57.5 ale cos nie tak jest z numeracjami tych dysz . Dysza 50 ma chyba wieksza przepustowosc ;o niz 57.5 .




Obrazek


Obrazek


Obrazek

edit ; czy sprezynki sprzegla i centralka hebo podejda do sprzegla malossi fly ?
i jeszcze jedno pytanie da sie przykleic okladzine do sprzegla ?
tox nie moge znalesc ;d jak mozesz podeslij mi tego gadu


Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 11:51 przez PtR_17, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 0:47 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
dysze wziac 75 czy 80 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 0:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Weź 70 albo 75.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 0:57 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
wezme 70 i 75 jak tak a tox sprezyna centralna wplywa n a obroty tylko na poczatku czy i pozniej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy