Dzisiaj jest 29 lis 2024, 10:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2010, 19:11 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
Wiec tak zacznijmy od początku. Ze względu na zbliżającą się zimie postanowiłem zrobic remont silniczka. Po 1 chciałem zrobic szlif cylindra ponieważ miał już on dużo rys i takie wybrzuszenie jest to 39mm wiec seria. Przy okazji ze robie szlif to postanowiłem go zrobic na 70 bo moja tuleja ma 8mm grubości czyli spokojnie rade da. Potem bede wymieniał pasek na nowy bo mój miał już 13,8mm a powinien miec 15,5 lub 15,2mm wiem ze to cienki pasek ale taki musi byc i do tego przeciwtalerz bo orginał ma pełno dziur i jest taki fieletowy. Do tego chce kupic wydech bo na 70 seria by nie dawała rady. Myśle takze nad krociec ssącym stage 6
bo kupiłbym gażnik jakiż dolerto. I na koniec oczywiście zrobic wszytkie uszczelki i polozyc je na silikonie czerwonym.
I tu są moje pytania:
1. czy nie musiałbym przerabiac komory korbowej na ten tłok zeby sie zmieścił i dolotu paliwa z tej komory do cylindra.
2. Jaki najlepiej wydeszek do mojej hondzi dio af-18 rok 88-90 bo moge kupic nówke giannelli lub tecnigasa next-r używke.
3.Czy dalby rade mój seryjny gażnik na 70 jak bym zmienił z dyszy 88 na 95 czy kupic odrazu jakis 17,5mm lub 21mm

Z góry dzięki za odpowiedzi bo bardzo mi to przydatne będzie ponieważ zima się zbliza a ja chciałbym już zacząc z tym robic żeby wszystko działało jak kupiłem go.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 20:01 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 18:31
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
2) Co do wydechu to jeśli planujesz 70cc to bierz Tecnigas'a
Na reszte ci nie odpowiem bo nie chce cię wprowadzić w błąd:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 23:11
Posty: 192
Pojazd:
3. kolega przy 70 bodajże zmieniał 64 na 80 i jest wszystko ok ale zawsze lepiej gaźnik większy kupić


Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, 20:11 przez kominiora, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 21:04 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
W sumie mozna zobaczyc jak pojdzie na tym gazniku jak bedzie zle to kupie nowy czy uzywke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 14:01 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
Teraz tak paczalem na moj gaznik i ma 17mm tak mniej wiecej sumiarka mierzone wiec nie wymieniam gaznika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 14:29
Posty: 99
Lokalizacja: radlin
Pojazd:
Oo To kolego chyba razem robimy remoncik ja tez robie w mojej, a do 70 to chyba nic powiększa nietrzeba jedynie to dysza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 17:08 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
Haha dzis bylem z cylindrem pokazac gosciowi czy da sie go na 45mm no to on na to da sie bedzie cienko ale tak i pytam sie cene 130zl no to spoko pytam ile kosztuje na 41 tyle samo i potem na 40 no 62zl wiec mam takie pytanie kupic nowy cylinder bo koszt miejszy lecz to chinczyzna czy moj zrobic na ta 70 ale kupic chinski tlok bo troche szkoda bylo by dac ponad 200zl a chcialem jeszcze wydech kupic poradzcie cos
P.s sorki za bledy ale dopiero co przyszedlem ze szkoly




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 17:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Nie pakuj się w chińszczyzne. Lepiej zrób ten szlif.A jak nie masz kasy na jakiegoś vertexa to kup tłok rms , kolega ma i dobrze się sprawuje.




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 14:29
Posty: 99
Lokalizacja: radlin
Pojazd:
Lepiej rozwierta ten cylek bo wiadomo ze z lepszych materiałów ,a tłok to polecam meteor , a wał wymieniasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:28 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
wal mam dobry i przesz 22 lata trzyma i wytrzyma kolejne a ile ten rms kosztuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 13:30 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
kupilem tloka meteor 40.00 bo mi to starczy jak na 39 mm jechal pod gorke 60 to teraz tez pojedzie a zaoszczedze jakies 80zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 22:32 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
Dalem juz cylinder do szlifu zoabczymy jaki efekt bedzie po szlifie a powiedzcie mi czy wal musi troche krzywo chodzic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 14:24 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Hmm, zależy o jakie krzywo ci chodzi. Bo korbowodem możesz w przód i tył na łożysku poruszać, ale cała reszta powinna symetrycznie do siebie pracować - bez żadnej możliwości wychylenia któregokolwiek z elementu.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 15:05 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
w srodku ok tylko wentylator i przeciwtalerz tak chodza krzywo ale symetrycznie bo wiem wal nie moze byc sztywny bo by sie rozlecial




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 10:53 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
Jutro bedzie wszytko wiadomo czy dalo cos ten szlif i mam pytanie przeciwtalerz musi chodzic prosto bez takich krzywych ruchow bo mi jakos dziwnie tak chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 19:18 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 18:31
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
musi chodzić prosto.
a nie skrzywiłeś przy ściąganiu/zakładadniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
wal jest prosty nigdzie przeciekow nie ma simeringach strawdzalem i nic wentylator tez a przeciwtalerz moze temu bo mam zjechane wejscie jak wchodzi przeciwtalerz ale nic nie objezdza i wszytko dziala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 21:10 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 18:31
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
wejście na wale? to nacięcie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:08 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 10:29
Posty: 78
Pojazd:
nalalem cala komore benzyna i zobaczyc czy cos nie cieknie i nic to chyba dobrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 11:52 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 18:31
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
no raczej tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy