Dzisiaj jest 30 lis 2024, 5:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 14:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
i teraz rozwiąże wasze wszelkei dyskisje...
tłoki rms'a nadają sie do chinoli z niewielka mocą bez tunu bo to są poprostu syf a nie tłoki
na vertexie polatasz a polatasz tak co 9 tyś km byś mógł wymieniać tłok ;) poprawi to kondycje motoru le trzeba pierścienie docierać ze 100-150km

i tak co do docierania...

na mineralnym oleju jest najwieksze tarcie więc najlepiej cylek sie dotrze
po ok 320km dajemy pół syntetyk by stopniowo obniżać tarcie w końcu po ok 500 lejemy syntetyk i mozemy wkońcu jak nam sie spieszy nie rozgrzewać maszyny bo na docieraniu nie rozgrzany silnik i cała rura to smierć dla pierścieni/tloka/tuleji

a wiec na mineralnymjest wysokie tarcie typowo aluminiowe kity dociera sie na mineralnymi i poprostu krecimy obroty
ale zeliwo łagodniej sie dociera bo mocniejszy materiał
pierwsza jazda... odpalamy dajemy mu pochodzic by nabrał temperatury i troche gazujemy by wchodził na obroty
nastepnie pierwsze 20km śmigamy te przepisowe 45 i dajemy mu odsapnąć co 20km bo ac i wtedy po rozgrzaniu smigamy tak nie opornie sie rozspędzajac i smigamy 60km/h po ok 100km pokolejnym rozgrzaniu dajemy mu mocniej do pieca czyli 70 km/h
po przejechaniu tak 260 rozgrzewamy silnik i mozemy wkońcu powoli rozpedzajac sie aż do v-maxu i pamietaj nigdy nie puszczaj gazu tylko stopniowo schodź z obrotów no i tak z 5 razy osiagniesz ten v-max i masz juz te 300 no to lejemy pół syntetyk i dajemy już 70 normalnie troche gwałtowniej wchodzac na obroty pare razy v-max i masz jzu 500 no to lejesz syntetykis ie ciesz jazdą ale pamietaj ac to moze sie przygrzać wiec nigdy nie smigaj na 100% mozliwosci motoru tylko na 70% by nie zajechać maszyny
pozdro ;) :twisted:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 17:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ok dzięki za rady DR_Evolutio
Ale czy nie zbyt od razu za duże prędkości narzucasz? W sumie to seria cyl jest tyle że powiększe kanał wydechowy lekko + leo zx i 17,5
Ahmm co do lania minerała, co myślisz jakbym po prostu docierał na gorszym syntetyku np.motula ? Bo act evo to juz klasa wyższa wg mnie . A później Castrola fulla




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 19:34 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 19:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Ja leje Motula:) Fakt jak na minerała jest drogi bo 35zł ale śmigam na nim już hm 10tyś km:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Chłopaki ostatnie pytania:
Cytuj:
Ahmm co do lania minerała, co myślisz żeby zamiast jakbym po prostu docierał na gorszym półsyntetyku np.elfa chyba albo mobila ? Bo act evo to juz klasa wyższa wg mnie . A później Castrola fulla

Ehmm na sam olej poszłoby troche szmalcu :lol:

DrEvo jesteś obeznany co sądzisz o gaźniku teca 17,5 ? Warto go kupić zamiast używanego dellorto 17,5?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 12:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Revo pisze:
Chłopaki ostatnie pytania:
Cytuj:
Ahmm co do lania minerała, co myślisz żeby zamiast jakbym po prostu docierał na gorszym półsyntetyku np.elfa chyba albo mobila ? Bo act evo to juz klasa wyższa wg mnie . A później Castrola fulla

Ehmm na sam olej poszłoby troche szmalcu :lol:

DrEvo jesteś obeznany co sądzisz o gaźniku teca 17,5 ? Warto go kupić zamiast używanego dellorto 17,5?



dellorto to pionier jeśli chodzi o gaźniki jeszcze złego z tej firmy nie spotkałem




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy