Dzisiaj jest 06 sie 2025, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2010, 17:42 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
Witam wszystkich jestem tu nowy i bardzo potrzebuje pomocy od osób które znają się na rzeczy.Wiem ze jest dużo postów na ten temat jestak nie dokońca mi wszystko wyjaśniają.Otóż mam keeway f-act,odblokowany+ stożkowy filt wiadomo większa dysza itp.Teraz kupiłem do niego tłumik Tecnigas next r i chciałbym go tak wyrególować żeby jeździł jak najlepiej :D To był wstęp przejdzmy do rzeczy chciałbym abyście mi doradzili czy zmieniać sprężyne centralną a jeśli tak to na jaką, sprzężyki sprzęgła i rolki wiem że akurat rolki to indywidualna sprawa i chyba bede musiał kupić zestaw testowy tylko z jakim wagami?? oczywiście jeśli coś jeszcze mozna wymienić przy regilacji a o tym nie wiem to proszę powiedzieć :) Z góry dziękuje za informacje POZDRAWIAM


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
1.Jaką masz dysze?
2.Sprężynki sprzęgła zielone hebo ,lub niebieskie hebo. czerwone będą za mocne..
3.sprężyna centralna hebo czarna lub malossi żółta.
4.Rolki w przedziale 4,5gr - 6.0gr. <-- testowe. Dokup jeszcze 7gr. zwykłe i testuj..




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:22 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
najprawdopodobniej dysza 75 To proszę jednoznacznie które lepsze sprężynki zielone czy niebieskie ?? :D Dzięki już za te informacje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
bobry57, Masz może jakiś wariator sportowy czy coś Co do sprężyn i rolek zgadzam się z kolegą Pyniek_GT Tyle że ja bym włożył centralną Malossi (żółtą) I niebieskie sprężynki Hebo.Na seryjnym sprzęgle taki set-up naprawdę daje radę. Rolki myślę że tak ok 4.5gr. Jak się mylę proszę mnie poprawić ;D. Co do Filtra to musisz napisać jaki to filtr i jaka dysza, bo za bardzo nie wiem co ci doradzić. ;)


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 18:26 przez Jaro6446, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:00 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
tak jak już napisałem dyszę mam 75 przynajmniej tak mi się wydaje Skuter był odblokowany w serwisie i wiem ze to był taki zestaw DYSZA,ROLKI,KOLANKO ale niestety do zadnych parametrów jak nawet waga teraz włożonych rolek nie jestem pewny na 100%.Nie wiem co tu napisać o filtrze powietrza ponieważ jest to normalny stożek
http://moto.allegro.pl/item926426042_fi ... rwony.html
taki jak ten tylko że z kolankiem.Nie mam sportowego wariatora wszystko seria.
A czy wy w swoich skuterkach też macie taką specyfikację możecie coś napisać na temat osiągów ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
Kolego nie radził bym ci korzystania z tego filtra... Łapie on dużo syfu i jest to niekorzystne dla pracy silnika. Proponował bym ci upewnić się czy aby na pewno w serwisie założyli ci dyszę odblokowaną (większą).Serwis Przy odblokowaniu wkłada rolki 5gr (Przynajmniej tak było u mnie).Jeszcze co do filtra radził bym ci założyć stożek ale gąbkowy taki jak polini AirBox lub Malossi E5. Sprężynki proponuję jednak niebieskie.


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 19:11 przez Jaro6446, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Rolki 4,7 gr najlepsze pod tecnigasa a co to filtra to moze byc bo ma osłonkę, sprężynki niebieskie, centralka hebo czarna i dysza 75. Bedzie latał :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:19 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
że dysza jest większa to wiem napewno ponieważ skutera bez większej dyszy nie można było wyregulować ze stożkiem. U mnie przy tym odblokowaniu i filtrze przyśpieszenie jak dla mnie było wystarczające ale trochę mnie denerwuje 65 km/h Myślę że przy tym nowym wydechu i tych regulacjach bedzie lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 23:43
Posty: 351
Lokalizacja: Zakroczym
Pojazd:
bobry57, Jak masz nowego Tecnigasa to nie zapomnij o blokadzie :wink:




_________________

Wpadnij do mnie:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47135

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:45 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
Tak,już jej nie ma :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 19:15 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
Hej koledzy dzięki za wasze odpowiedzi,skorzystałem z waszych porad i kupiłem sprężynki sprzęgła niebieskie hebo i centralkę hebo czarną, rolek narazie nie kupywałem bo dostałem do tłumika jakieś ( 4,6-4,9)dokładnie nie wiem bo mam mało dokładną wagę ;D a nie pytałem jakie dawają . Tylko jeszcze tak chciałem się zapytać czy orginalny pasek mi wytrzyma przy tych regulacjach ?? Czy czasem ta spręzyna centralna nie jest przy tych seryjnych częściach za mocna?? Z góry dziękuje za informacje w najbliższy weekend bedę wszystko zakładał więc puźniej napiszę co i jak :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Pasek pociągnie jeszcze długo, długo. O niego sie nie martw. Co do centralki to poprawia ona start lezcz czasem kosztem prędkości (nawet do 20 %) więc załóż ją i sprawdź osiągi a później bez niej sie śmignij. Jak nie odczujesz różnicy w prędkości a przyspieszenie wzrośnie to ją zostaw i tyle. W twardszą nie ma co inwestować :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 21:48 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
czyli rozumie ze centralna jaki i sprężynki sprzęgła dawają przyśpieche a puźniej to czy bede chciał wiecej v-max czy zostawić przyśpieche to już rolkami wyreguluję tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Nie do końca. Najpierw regulajca rolkami i sprężyną centralną a sprężynki na sam koniec żeby ustawić z ilu obrtów ma ruszać. Im twardsza sprężyna tym szybciej skuter będzie ciągnął do v-max'u (jeśli za twarda v-max bedzie maly), im twardsze sprężynki tym z wyższych obrotów skuter startuje. I pamiętaj im cięższe rolki wkładasz to postaraj się także o twrdszą sprężynę, wtedy rezultat będzie najlepszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 12:41 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
chłopaki nie ma ktoś z was rolek testowych do odsprzedaży przedział 4,5-6g ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Jaki rozmiar?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 20:37 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
12x15




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
No to nie mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 17:47 
*

Rejestracja: 27 lut 2010, 16:22
Posty: 30
Pojazd:
Witam teraz mały rachunek sumienia. Przypomnę wszystko aby nie trzeba było przeglądać całego postu. Skuter keeway f-act , seryjne wszystkie części poza stożkowym filtrem, dyszą większą i tłumikiem tecnigas. Oczywiście skorzystałem z waszych porad i założyłem sprężynę centralną hebo +50 i sprężynki sprzęgła oraz rolki 4.7g.Obserwacje: przyśpieszenie jak dla mnie rewelacyjne od 0-do v-max,ale v-max 63km/h. I teraz tak panowie chciałbym porady co zrobić aby v-max wzrósł (jeśli chodzi o rolki to mam na stanie: 6,5 , 5,5 g)?? I jeszcze takie dwa pytanka ponieważ skuter chodzi praktycznie cały czas na dużych obrotach czy nie dostanie po dupie?? w czasie dochodzenia do maksymalnych obrotów słychać jak pasek dziwnie brzęczy czy wiecie co jest przyczynąi czy nie jest to groźne??. Z góry dziękuje za wasze wypowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 17:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Duże obroty bo rolki ciut za lekkie :) Wsadź te 5.5g i powinno być ciut lepiej a jak nie to wal 6.5g. Choć myślę że te będą za ciężkie :P Wszystko się drży bo skuter kreci max obroty :P Na pewno żywotność częsci trochę zmaleje :)


Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, 17:58 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy