Dzisiaj jest 05 sie 2025, 23:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2014, 22:08 
*

Rejestracja: 23 cze 2014, 22:03
Posty: 3
Pojazd: Romet 717
Mam do wydania około 700 zł co kupić aby miał lepsze osiągi wariator wydech może coś innego jeśli tak proszę o linki do poszczególnych aukcji tak aby pasowało gdyż kupiłem leo vice ZX i byłem zapewniony że będzie pasował lecz tak się nie stało :/ i musiałem go zwrócić Prosze o szybką pomoc ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 cze 2014, 0:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wariator: S6 Sport Pro/Top Racing NG/Polini SC
Gaźnik: 17,5mm Dellorto
Wydech: Leo ZX lub TT/Tecnigas Next-R lub Q-Tre/Yasuni Z/PFR4




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 7:25 
*

Rejestracja: 23 cze 2014, 22:03
Posty: 3
Pojazd: Romet 717
Ok a czy byś mógł podać linki z tymi częściami dopasowanymi do mojego skutera ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 8:21 
*

Rejestracja: 25 kwie 2014, 12:26
Posty: 65
Pojazd: Romet Zenit 2t
Wariatora szukaj który pasuje do keewaya, np:
http://shop.mieloch.pl/wariator-top-performances-tpr-cpi-keeway-d-16mm,pZ049666.bhtml
Gaźnik to ci podejdzie każdy, bo one są uniwersalne
Wydechu szukaj natomiast który podchodzi do Keeway/Cpi bo od minarelli z tego co się orientuje do tego modelu skutera one nie pasują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 14:55 
*

Rejestracja: 23 cze 2014, 22:03
Posty: 3
Pojazd: Romet 717
http://shop.mieloch.pl/wariator-malossi ... 0822.bhtml a te by pasował bo ma do Romet 2t 717 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 0:16 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak, ten by pasował :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 7:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Komor pisze:
Wariator: S6 Sport Pro/Top Racing NG/Polini SC
Gaźnik: 17,5mm Dellorto
Wydech: Leo ZX lub TT/Tecnigas Next-R lub Q-Tre/Yasuni Z/PFR4


PFR4 ? Do serii ? Człowieku PFR4 to jest wzmiocniona wersja PFR3 on z sportem 70 ciężko się reguluje, a Ty mu go do serii polecasz? Może C30 od razu ?

Z wszystkich wymienionych wydechów ja osobiście ZX-r bym kupił, bądź Yasuni Z, najlepszy dół, przy odpowiedniej regulacji 0 dziur w przyspieszeniu, nie trzeba katować silnika lekkimi rolkami, poprawisz osiągi, a żywotność silnika nie będzie aż taka zła.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 10:21 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jakub03 pisze:
Komor pisze:
Wariator: S6 Sport Pro/Top Racing NG/Polini SC
Gaźnik: 17,5mm Dellorto
Wydech: Leo ZX lub TT/Tecnigas Next-R lub Q-Tre/Yasuni Z/PFR4


PFR4 ? Do serii ? Człowieku PFR4 to jest wzmiocniona wersja PFR3 on z sportem 70 ciężko się reguluje, a Ty mu go do serii polecasz? Może C30 od razu ?

Z wszystkich wymienionych wydechów ja osobiście ZX-r bym kupił, bądź Yasuni Z, najlepszy dół, przy odpowiedniej regulacji 0 dziur w przyspieszeniu, nie trzeba katować silnika lekkimi rolkami, poprawisz osiągi, a żywotność silnika nie będzie aż taka zła.

Wlasnoe sprawa z PFR4 wygląda tak ze jego spokojnie wyregulujesz i pod serie i pod racinga.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 22:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No nie wiem, czy aby do końca tak, naczytałeś się o nim, czy go montowałeś osobiście, bo ja go montowałem przy Malossi Sport 50 i ciężko go było wyregulować, jako tako jeździł, ale z replicą chodził o wiele lepiej, bo ten wydech kręci olbrzymie obroty i rżnie cylinder równo, więc nie ma sensu do serii.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy