Dobry.
Posiadam rometa 727 4t wymieniłem w nim:
Cylinder + tłok 50,00mm,
Wariator + rolki 5.5g - komplet (tuleja, sprężynki (czerwone) itp))
Sprężyna centralna (czerwona sportowa Wysokość: 104 mm Średnica zewnętrzna: 58 mm Grubość drutu: 4,5 mm)
Wał wzmocniony,
Gaźnik przepustnica 18 mm, dysza 0,85,
Głowicę wzmocnioną,
Wydech przelot,
Moduł odblokowany,
Problem w tym, że po remoncie kręci tyle samo co na częściach seryjnych max 60/h.
Więc zacząłem sprawdzać blokady:
W gaźniku - brak
W przekładni - brak
W króćcu ssącym - brak
W module zapłonowym - nowy moduł
W tłumiku - nowy tłumik
Zawirowywacz spalin - brak
W filtrze powietrza - brak
Filtr paliwa - nowy większy
Rolki wariatora - nowe
Sam już nie wiem gdzie wsadzić paluchy
Może wy macie jakieś pomysły, fakt części nie są firmowe (nie wszystkie) ale żeby 70/h nie mógł złapać
Edit.
Właśnie przy nim dłubię, wydaje mi się że pasek jest za luźno ale sam już nie wiem...
Wstawię zdjęcia, może coś doradzicie.