Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 15:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2021, 9:57 
*

Rejestracja: 08 maja 2021, 1:44
Posty: 1
Pojazd:
Dobry.
Posiadam rometa 727 4t wymieniłem w nim:
Cylinder + tłok 50,00mm,
Wariator + rolki 5.5g - komplet (tuleja, sprężynki (czerwone) itp))
Sprężyna centralna (czerwona sportowa Wysokość: 104 mm Średnica zewnętrzna: 58 mm Grubość drutu: 4,5 mm)
Wał wzmocniony,
Gaźnik przepustnica 18 mm, dysza 0,85,
Głowicę wzmocnioną,
Wydech przelot,
Moduł odblokowany,

Problem w tym, że po remoncie kręci tyle samo co na częściach seryjnych max 60/h.
Więc zacząłem sprawdzać blokady:

W gaźniku - brak
W przekładni - brak
W króćcu ssącym - brak
W module zapłonowym - nowy moduł
W tłumiku - nowy tłumik
Zawirowywacz spalin - brak
W filtrze powietrza - brak
Filtr paliwa - nowy większy
Rolki wariatora - nowe

Sam już nie wiem gdzie wsadzić paluchy :|
Może wy macie jakieś pomysły, fakt części nie są firmowe (nie wszystkie) ale żeby 70/h nie mógł złapać :/

Edit.

Właśnie przy nim dłubię, wydaje mi się że pasek jest za luźno ale sam już nie wiem...
Wstawię zdjęcia, może coś doradzicie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy