Dzisiaj jest 07 lis 2024, 5:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 wrz 2012, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Witam!
Wyskoczyła mi linka ze sprzegla bo sie urwałą i musze od nowa nastawic sprzęło i popychacz żeby łapał sprzęgło bo teraz nawet jak wsadze popychacz to go nie łapie.I mam pytanko jak to wszystko rozkrecic ponieważ idzie tam pompa wody i dozownik. Mógłby mi ktoś wszystko napisac krok po kroku co rozkrecac i spuszczac zeby wszystko było tak jak powinno ? :)
Bd robic to pierwszy raz dlatego chce w miare szczegolowo miec to opisane zeby po tem nie bylo zdziwienia ze nie wiem co robic :)
Musze poprostu nastawic popychacz zeby lapal sprzegło :)
Pozdrawiam dejwid333
ps.czy airsal 70 sport + metrakit thrower + gaźnik 14mm orginalny , na 13/50 motor powinien lecieć tylko 100 ? czy to nie za mało ? a i krociec orginalny , a bedzie zmienione na 21 gaznik i krociec pelen przelot , to ile poleci na oko ? 120 ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 18:56 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
14mm na taki secik to strasznie mało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
To to ja akurat wiem i zakladam phgb 21 , tylko musze jeszcze to sprzeglo skrecic i nie wiem dokladnie co jak sciagac zeby sie do niego dostac . olej mam spuszczony przekladniowy . nie wiem jak z dozownikiem i pompa wody , pomocy ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 20:03 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Ja gdy to robiłem u siebie wyglądało to tak: ściągam osłony , pompę wody , spuszczam płyn , spuszczam olej , odkręcam pokrywę . Mogłem o czymś zapomnieć trochę minęło gdy to robiłem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
aha a sprzeglo reguluje sie sroba ktora idzie przez kosz i potem na wałku aby był opór ?
pozdrawiam dejwid333




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 15:47 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Nie możliwe, żeby po zerwaniu sie linki nie wysprzęglał. Może wyskoczyła Ci dźwignia popychacza sprzęgła. Sprawdź to. A jeśli chcesz już rozbierać to musisz spuścić olej ciecz i możesz rozbierać. sprzęgło reguluje się śrubą za kontrowaną nakrętką na środku kosza sprzęgłowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy