Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: RS 50 2003 r.
Post: 23 sie 2011, 11:21 
*

Rejestracja: 23 sie 2011, 11:11
Posty: 1
Pojazd:
Witam, mam problem z moją RS 50 z 2003r. Zaczęło się od tego, że najpierw na skrzyżowaniu zaczęło cieknąć paliwo, okazało się, że był to nadmiar paliwa z komory pływakowej. Spoko, pogrzebałem coś tam i naprawiłem. Lecz od paru tyg mam kolejny problem. Dzwoni kumpel, żebym wpadł, to odpalam, jadę i nagle zaczęła przerywać, to full maneta i zero reakcji. postała chwilę, zapaliła, ale po chwili znów to samo. Na następny dzień odpaliłem ją, gdy stała na nóżce, więc była przechylona na lewą stronę, działała świetnie, więc wsiadłem, wyprostowałem ją, ale kręciła tylko do 5k rpm, przechyliłem ją z powrotem na lewo i działała dobrze, wyprostowałem, tylko do 5k, na prawo przechyliłem i to samo. No i teraz lista co zrobiłem. Spuściłem całe paliwo z baku, zostawiłem taką resztkę, żeby cały syf z baku zebrać i wylać, lecz żaden syf nie wyleciał razem z benzyną. Odkręciłem kranik, rozkręciłem, żadnego syfu nie było, lecz uszczelki były dość mocno wygięte i nie dało się go złożyć, więc przykręciłem na chama, jakby ktoś miał uszczelki do kranika, to bardzo proszę o kontakt. Kranik nie jest szczelny, nie cieknie. Sprawdziłem przewód paliwowy przed filtrem paliwa, lecz nic tam nie było, filtr paliwa ok, przewód od filtra paliwa do gaźnika też ok. Wyczyściłem również gaźnik. Wczoraj się przypatrzyłem i gaźnik nie jest idealnie w pionie, lecz trochę przechylony na prawo, czy to może być tego wina? Chyba nie wiele to da, prawda? Dodam, że gaźnik to dellorto racing black edition 21 mm (nie wiem po co poprzedni właściciel wsadził 21mm do seryjnej 50ccm, ale ok).


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 11:30 przez Sewko, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 13:55 
*

Rejestracja: 29 sie 2011, 17:16
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
moze poprostu na 21 dostaje za dużo paliwa a tymbardziej ze jest to 50 tylko ;)
zalewa Ją i nie moze tego przepalic, a kreci dalej i przerywa czy do 5 i koniec ?




_________________

am6 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 14:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
może za duża dysza? :/




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)


Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, 14:42 przez MoSiU15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 21:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Z tego co wnioskuję to dzieje się tak od jakiegoś czasu nie od początku tak ??

Gaźnik ustaw prosto i ustaw odpowiedni poziom paliwa.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 21:31 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
21 to za dużo na 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy