Dzisiaj jest 01 mar 2025, 10:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2011, 9:10 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 8:48
Posty: 2
Pojazd:
Witam, mam pytanie a mianowicie mam zamiar wstawić do mojej rs cylek airsal 70: http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 8100499564

W rs mam nowe łożyska SKF, korbowód top racing, wydech arrow i teraz moje pytanie czy zmieniać króciec wraz z membranom czy org ogarnie ?

Setup wyglądał by tak:
Cyl Airsal 70cm m-racing
Gaźnik tec 19mm ?
Wydech Arrow
I co do tego doradzacie ruszać membranę na jakąś lepszą czy to coś da ?

Prosze o pomoc co należało by tu jeszcze włożyć. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam :)

P.S
czy ten cylek nie jest taki sam jak ten 1?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... b1bed343d9


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Ja bym wymienił wał. Sam wzmacniany korbowód może nie wyrobić z takimi cylami :)


A oryginalna membrana będzie dawała rady jednak wiadomo że na sportowej będą większe osiągi oczywiście na plus.

Jeszcze sprawdź czy na oryginalnej membranie nie msz blokady w postaci zwężki.

A odnoście tych 2 cylów to ten 1 jest mocniejszy.




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 11:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ile temu wymieniałeś tą korbę i łożyska ??




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 20:53 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 12:30 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
chyba was coś piecze... spokojnie ten wał z ta korba wyrobi przy tym cylku. Głównie łozysko korby sie rozsypuje w seryjnym wale przy wiekszych cylindrach a tutaj jest top racinga wiec bedzie gitara. Obydwa cylindry wygladaja tak samo wiec proste ze u mielocha sie oplaca bardziej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 12:53 
*

Rejestracja: 27 cze 2011, 8:48
Posty: 2
Pojazd:
wał wymieniłem teraz, jeszcze nie zrobilem na nim ani 1 km łożyska tak samo więc powinny wytrzymać, wymienie chyba jeszcze sprzęgło na jakieś sportowe, więc ogólnie jak myślicie czy ten setup powinien ogarniać i czy wszystko się fajnie powinno zgrać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
GooFFy, raczej tarczki sprzęgła a nie sprzęgło ;P

Diego, mi jakoś wał pękł nie przy korbie lecz przy magnecie więc jeśli chce jeździć na cykającej bombie to proszę bardzo...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Diego, Cylindry to nie to samo bo jeden to mid-race a drugi racing.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy