Dzisiaj jest 02 lut 2025, 13:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 15:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:04
Posty: 0
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
bartek4334, wez lepiej ten stary silnik .. a nie tzw ..szeroką głowice czyli 20v ....podobno nie udane silniki ..




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1732142#1732142 ''Śnieżynka''


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 15:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
bekon14, podobno...nie słuchaj się ludzi, którzy w ogóle nie mają na ten temat pojecia. Od początku swojego życia jak pamieam zawsze tata jeździł Mercedesem i W124 z 250D 20vV mieliśmy 3lub 4 i są zaje..... :P Na prawdę jak co nie co będziesz chciał pogadac lub poradzić to pisz do mnie bo jak na swój wiek to dosyć ogarniam :P (nie chcwalę się ;P )




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 15:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:04
Posty: 0
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
bartek4334, u mnie sa 2 mercedesy w rodzine jeden 124 2.0 po taxi z przebiegiem 987.000 tys .. -20 na dworze za pierwszym odpala ... i ten niebieski ;D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1732142#1732142 ''Śnieżynka''




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 17:00 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
bekon14, bo z niemiec!!! Niemiecki majonez z przebiegiem 1mln km jest w lepszym stanie niż jeżdżony w polsce po przebiegu 100tys km




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 19:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
bekon14, no właśnie to hyba Ci nie muszę tłumaczyć, że w W124 każdy silnik jest dobry :P
Ja znam gościa co miał W124 zrobił nim milon km, wybudował dom, wszystko woził i 2razy olej wymieniał :P




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 21:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:04
Posty: 0
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
NRG-power, bartek4334, zgadzam sie w 100 % .. dlatego moje 1 auto bd w124 albo w201 (190) w 2.0 lub 2.5 .. lub audi 80 B3 lub B4 w dieslu :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1732142#1732142 ''Śnieżynka''




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Ja mam Avensisa 2.0 w benzynie i to jest mój pierwszy pełnoprawny samochód i jestem zadowolony ze spalania i osiągów nigdy nie zamontuję w nim gazu a co dopiero mówić o zmianie na diesla.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Cytuj:
moge was prosić o radę.
mój ojciec ma mondeo mk 3 2002r 1.9 TDCI 130 koni i pojawił się problem że jak silnik dostaje większe obciążenie (1, 2, 3 bieg bez zarzutu ale na 4 i 5 biegu zaczyna trząść jak dodaje gazu). Problem zaczął się od wywalenia sprężynki (no wtrysk poszedł) 1 został wymieniony na próbach przelewowych słabo było i drgania zostały to zostały wymienione 2 najgorsze wtryski na nowe jeden dostał nowy zaworek i teraz próby przelewowe są idealne ale wciąż trzęsie i spalanie wzrosło z 7 L na 9L / 100km. majster wpadł na pomysł że może być to koło dwumasowe czy masowe (tam przy sprzęgle) co myślicie ?
edit osiągi samochodu też się pogorszyły :)

Sory, że tak późno ale w naszym mondelasie też te wtryski się waliły koło dwumasowe też wymieniliśmy i taka rada. Odpal samochód wrzuć na luz i naciśnij sprzęgło do końca, bez wrzucania biegu. Jak będą drgania odczuwalne na nodze to koło dwumasowe do wymiany. U nas jeszcze turbo na wykończeniu było i sprzedaliśmy to w .... :lol:
To też wam radze :cool:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 22:40 przez tkr50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:27 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Siema wyjeżdżałem dosłownie przed chwila samochodem z podwórka normalnie wrzuciłem jedynkę, wrzucam dwójkę i nagle coś nie chciała wejść, naciskam sprzęgło i nie ma reakcji. wrzucam bieg na odpalonym silniku i może chodzić bez trzymania sprzęgła żaden bieg nie działa ale na sucho wchodzi każdy... wiecie co mogło pójść?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Tu takie pytanko do was co sądzicie o Mercedesie vito? potrzebny na graty jest, taki do roboty:D Sprinter odpada :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Crazy, pomyśl lepiej o Transporterze ;) vito podobno ma słabe blachy jak na mercedesa :D




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:44 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Crazy, rdzewieja doly drzwi,pozatym prowadzi sie raczej lepiej od T4 (reakcja taty,z lawetą mówi ze o wiele lepiej Vito ogółem wydawało mu sie szersze i sie lepiej prowadziło).Pozatym te CDI to średnio wytrzymałe 2.3 TD dobry silnik ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 19:57 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
chyba skrzynie rozwaliłem ;f




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 20:15 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
tkr50 pisze:
Sory, że tak późno ale w naszym mondelasie też te wtryski się waliły koło dwumasowe też wymieniliśmy i taka rada. Odpal samochód wrzuć na luz i naciśnij sprzęgło do końca, bez wrzucania biegu. Jak będą drgania odczuwalne na nodze to koło dwumasowe do wymiany. U nas jeszcze turbo na wykończeniu było i sprzedaliśmy to w ....
To też wam radze

ta dwumas nic nie dał sprzedane na wiosne będzie ale trzeba te drgania zrobić chociaż prowizorycznie żeby to jakoś szło XD mace jeszcze jakieś pomysły z tymi drganami co to może drgać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 10:20
Posty: 7
Lokalizacja: Ze wschodu
Pojazd:
Nie gadaj że CDI jest lipa. Jest bardzo dynamiczny, mamy Vito 112 CDI to super lata. Vito ma przeza**bistą skrzynię biegów, znajomy ma kilkanaście lat części do busów i mówi że do Vito to w gratisie do silnika daje skrzynię bo tego nikt nie kupuje bo się nie psuję. W Vito na tych linkach to średnio jest wygodna bo ciężko wchodzą, szarpią ale jest bezawaryjna. Reasumując to denerwująca jest wypadająca wiecznie popielniczka, spryskiwacze przyczepiane do wycieraczek, rdzewienie ale ogólnie można polecić. A co do 2.3 silnika to można jeździć ale demon prędkości to to nie jest.




_________________

http://i.imgur.com/pnVOY.gif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 20:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Scythe, Ja powiem tak. Za pewne 2,3TD jest tańszy w utrzymaniu, ale jest to nie wiele. Jeśli ma to być samochód do gratów i do roboty to wnioskuje, że ma być bezawaryjny? Kupując takie Vito trzeba rozglądać się za czymś droższym, a zarazem w lepszym stanie. Jeśli paliwo będzie lane dobre to nie ma co się bać o CDI. Jest dużo dynamiczniejszy. Kupcie jakiś zadbany egzemplarz, a będziecie bardzo zadowoleni.
Co do blach w Mercedesie to jak w każdym trzeba o to dbać, ponieważ w dość szybkim czasie można doprowadzić autko do ruiny. Na 100% jest lepszy od T4 :P




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Ależ wy narzekacie na tego biednego mondziaka :roll:. U mnie z nim nie ma żadnych problemów. Albo i ost. się jeden pojawił, podczas wciskania sprzęgła słychać zmianę pracy silnika. Orientujecie się co to może być ?

Wie ktoś jak to jest z reklamacją blachy u Forda ? Na rantach w niektórych miejscach zaczyna rdza wychodzić.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 10:20
Posty: 7
Lokalizacja: Ze wschodu
Pojazd:
Asaroth możliwe że to docisk albo łożysko chyba się fachowo oporowe nazywa ale ja mówię łożysko sprzęgła.




_________________

http://i.imgur.com/pnVOY.gif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 22:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 14:55
Posty: 14
Pojazd:
adikSR pisze:
chyba skrzynie rozwaliłem ;f


dobra wez juz skoncz bo nikt cie nie slucha kogo to obchodzi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Mój wujek ma 2 vito 2,2 Cdi ten 122 konny. Teraz szuka trzeciego, mówi że super samochód w miarę jedzie nie psuję się. Można wywalić siedzenia i dużo gratów przewieźć.
Te biegi mogą być denerwujące bo ciężko wchodzą, ale ten typ tak ma :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy