Dzisiaj jest 23 lut 2025, 22:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2015, 16:59 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 10:48
Posty: 236
Pojazd:
Witam.
Planuje pościągać blokady w moim skuterku jak się skończy gwarancja.
W temacie blokad jestem obeznany.
Niestety nie potrafię jeszcze regulować gaźników.
Jaką powinienem wsadzić dysze po ściągnięciu blokad?
Jak to jest z iglicą?

A i jeszcze sprawa blokady filtra powietrza. Jest taka zwężka: http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... ietrza.jpg
Przy serii jest sens ją ściągać? Wydaje mi się, że nie ma sensu, ale wole się upewnić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lut 2015, 11:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Zwężki nie likwiduj, bo będziesz miał wlot 22mm, a to stanowczo za dużo pod seryjny gaźnik i cylinder (max. 17mm). Osiągów większą ilością powietrza nie zyskasz, a tylko dławienie i troche inny dźwięk. Co do dyszy, zależy jaką masz teraz. Jeśli mniej niż 60 to masz blokadę.
Poradniki nt. regulacji gaźnika powinieneś znaleźć w dziale zrób to sam.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy