Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2015, 11:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Cześć,
Mam problem. Kupiłem sobie tłok na szlif do runnerki na nietypowy rozmiar no i zakładam pierścienie 1 wszedł, drugi niestety pękł (wydaje mi się że był słabszy niż ten drugi). No i trudno stało się, zamawiam zamiennik pierścieni na ten sam rozmiar (były tylko jedne na całym olx/allegro) i próbuje włożyć do tłoka okazuje się, że są odrobinę grubsze. Zarówno te jak i poprzednie są prostokątne, a nie stożkowe. No i myślę sobie, ten 1 zostawie oryginalny a ten dolny spróbuje spiłować tak, żeby wszedł do zamka i mam pytanie czy to ryzykowne? Odchudziłem już pierścień tak, że wchodzi do zamka ale chcę poznać czyjąś opinie czy powinienem to tak składać, bo jedyne inne wyjście to zakup całego nowego tłoka z pierścieniami... :/

PS. różnica grubości między tymi 2 kompletami jest znikoma, rzędu 0.1mm




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 sie 2015, 0:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
[Vexoo, jeśli spiłowałeś wszędzie mniej więcej równo i grubość pierścienia jest mniej więcej taka sama jak tego górnego to nic nie powinno się stać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy