Dzisiaj jest 16 wrz 2024, 20:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 21:55 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
No maszyny bardzo przyjemne teraz tylko życzyć ci Bartek powodzenia i twojemu bratu tez! ;)




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 22:46 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
technicznych maszyn czy organizacji zawodów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 23:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2008, 13:06
Posty: 11
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Cytuj:
Słyszałem, że nie mogliście odpalić Jog'a i już chcieliście go na części sprzedawać, ale na foto wyszło, że fajka wisi ;)


Nigdy nie mieliśmy problemów z odapleniem żadnej z maszyn i nie chcieliśmy sprzedać Joga :wink:

Cytuj:
Huahua Co się niby stało?


Maszynom nic się nie stało. Problem był z zawodnikiem(jestem chory;/)




_________________

SKZ R/T


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, 23:56 przez michalos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 11:20 
**

Rejestracja: 14 sty 2005, 17:57
Posty: 305
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
Macie jakies skany pomiarów z hamowni etc?

Bo pewnie Martin zadbał o każdy szczegół :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 19:10 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Jeżeli chcesz wykresy to pisz na PW :) Piaggio ma 24.2PS a jog niewiele mniej :)
Pozdrawiam,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 19:13 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
24.2 KM na kole na gaźniku 19mm? Gratulacje! To w takim razie najmocniejszy skuter w stawce!




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 20:02 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Sam jestem zadziwiony jego mocą :) Napewno zobaczysz jak lata zip na niejednym wyścigu w tym sezonie. Jeżeli nie wierzysz to możemy się założyć o test na hamowni!
Jeżeli maszyna będzie miała pow 24.2PS to test będzie gratis. Ok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No Junior, przecież jak chłopaki sie do czegoś biorą to pełen profesjonalizm. Szkoda że w internecie i u nich na znakomitym torze kierskim. Na pewno przekonamy się o mocy tych maszyn w Gostyniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 20:32 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Oby wyścigi w Gostyniu się tylko odbyły :/ Dzisiaj było trochę zamieszania bo właśnie mija czas zgłaszania się na zawody.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Jak to mija? rozumiem, że do amatora można zgłosić się w dniu zawodów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 12:23 
Admin

Rejestracja: 28 sty 2009, 14:04
Posty: 755
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Termin wysyłania zgłoszeń już minął. Zgodnie z Regulaminem Ramowym do zasad rozgrywek Pucharu Polski 2010 "termin zgłoszenia do zawodów kończy się 15 dni przed wyznaczonym terminem zawodów".

Wszystkich zainteresowanych proszę o pilny kontakt z organizatorem panem Firlikiem, tel. kom. 605 525 470.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez MRT_Manager, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 13:57 
*

Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
no to już nie można się zgłaszać bezpośrednio przed zawodami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
dzwoniłem, Pan Firlik zapisał sobie moje imie, nazwisko i miejscowość, a wszystkie inne formalności dokończę przed zawodami :)
jeśli w ogóle dam radę przyjechać :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 17:52 
*

Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dobra dobra, rozmiawiałem z czołowym zawodnikiem poprzedniego sezonu ( w Polsce Niemczech i Czechach) powiedział mi że można sie zgłosić bezpośrednio przed zawodami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 2:58 
i miss you in templin...=) :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 8:50 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Hahhah. We will meet in Zielona Gora :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 13:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:14
Posty: 5
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Pozwolę sobie wtrącić się do tej burzliwej rozmowy ,drogi Panthelionie od lat interesuje się tematyka skuterów oraz ich tuningu,
lecz nigdy nie miałem jeszcze tej przyjemności by spotkać się z takim zjawiskiem jakoby skuter przygotowany do startów w 3kl dysponował aż tak ogromna mocą. Fakt widziałem kilka takich jednostek gdzie moc sięgała tych 24-26km , ale były one wyposażone w podtlenek azotu z przeznaczeniem na tzw Dragi . MRT które ma wieloletnie doświadczenie produkuje maszyny
o mocy 19-23km? , a ty jako osoba która nawet nie złożyła 1/10 tego co MRT twierdzisz ze wypuściłeś 24 konnego potwora ?.
Reasumując to wszystko śmiem twierdzić że albo jesteś "Mechanicznym Fenomenem" , gdzie w przyszłości z pod twojej reki wyjdzie bardzo wiele udanych sprzętów, bądz po prostu ściemniasz. Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś nam przedstawił jakiś wykres z hamowni oraz streścił twój setup (chyba ze to taka wielka tajemnic :PP) . Mimo wszystko gratuluje ukończenia budowy 2 wspaniałych maszyn , oraz życzę wysokich wyników w ScooterCup.




_________________

2FAST4YOU




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 13:59 
**

Rejestracja: 14 sty 2005, 17:57
Posty: 305
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
Z moich informacji wynika, iż w budowie sprzętów pomagał, a raczej dowodziła ekipa z Bambergu, czyli ekipa samego ScooterKingz.
Ta z kolei ekipa do amatorów nie należy, więc podejrzewam, że sam montaż i regulacji przebiegły w pełni profesjonalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 10:17 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Nie budowałem maszyn samemu od 0. Zresztą nawet MRT nie robi wszystkich robót samemu :) Jeżeli AdrianSDL masz jakieś wątpliwości, wpadnij na Gostyń :) Jestem chory ale mimo tego i tak wystartuję. W budowie maszyn pomagali między innymi: Scooterkingz, Scootershop 53, Grzegorz Karczewski i Pro Flow. Wielu porad udzieliły mi sami producenci części lub osoby z tym związane. SimonWarka widział wykresy i wie jakie wyniki osiągnąłem :). Wykresów nie pokażę, gdyż nie będę ujawniał pasma obrotów przy których te maszyny mają największa moc. Pro Flow osiągnął 25PS na MHR TEAM II 70cc bez nitro, Benni ze Scooterkingz wydobył 23.8PS z niewierconego Stage6 R/T 70cc, więc czemu z pomocą tych osób nie mógłbym mieć maszyn o naprawde sporej mocy? W Polsce nikt jeszcze nie miał takiej mocy w klasie III ale we Włoszech wielu zawodników przekroczyło barierę 24ps na gaźniku 19mm!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:14
Posty: 5
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Drogi Panthelionie wobec tego muszę ci powiedzieć że twoje obydwie maszyny to prawdziwe perełki .
Jeżeli sama firma PRO FLOW pomagała ci bądz udzielała cennych informacji przy ich budowie to bez cienia wątpliwości można swierdzić że ich moc jest naprawdę spora.
Jedynie dziwi mnie fakt jakim cudem udało się wam wydobyć tak ogromna moc przy tak niewielkim gażniku , cóż mam nadzieje że uda mi się ciebie spotkać w Lublinie bądz Radomiu i chętnie bym sobie obejrzał te wasze potworki :) .




_________________

2FAST4YOU




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy